Detta är ju också intressant...Ja, frågan är ju vilken tid som nyheterna släpps. Men jag ska nog ringa något samtal i morgon.
Du vet ens inte vad som kommer släppas men du vet att du vill ha en?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta är ju också intressant...Ja, frågan är ju vilken tid som nyheterna släpps. Men jag ska nog ringa något samtal i morgon.
Hallå finns det nåt att köpa jag kan tjäna pengar på????
Detta är ju också intressant...
Eller inte.Som flera här har påpekat är dem nya modellerna slut. Lista gäller!
Du tror alltså att Rolex redan skickat ut sina nyheter till tusentals ADs runt om i världen?
Som flera här har påpekat är dem nya modellerna slut. Lista gäller!
Okej, du är helt färsk i klockvärlden.Jag vet inte mer än vad de själva sagt, vågar inte tro något när det gäller Rolex
Och som vanligt så är det troligare att ADs använder hajpen för att sälja volym till gråhandlare som kan ta dubbla priset för nyheterna.Väldigt få, om någon, kan skriva upp sig på väntelista till referenser som ännu inte finns.
Om de kommer med en ny Sub, inte annars. En ny vitguldssub hade ju också varit frestande.Detta är ju också intressant...
Ah, nice. Var är listan? Kan jag skriva upp mig redan nu på ”alla nya sportmodeller”?Då har du hittat rätt.
Tror folk fortfarande att det finns kölistor där man får en nrlapp och inväntar sin tur i ordningen?Som flera här har påpekat är dem nya modellerna slut. Lista gäller!
Du driver med oss va?Enligt min AD hade de inte fått några nyheter i sin lördagsleverans och de hade inte fått information om att de skulle få några nyheter för leverans till kund 1 september.
Hur fungerar det egentligen? Jag har bett att få bli kontaktad av AD när de får in en viss modell och faktiskt blivit det ett antal månader efter, ibland något år.Tror folk fortfarande att det finns kölistor där man får en nrlapp och inväntar sin tur i ordningen?
På modeller med markant högre marknadspris än list? Det händer kanske men nog tusan är det sällan.Hur fungerar det egentligen? Jag har bett att få bli kontaktad av AD när de får in en viss modell och faktiskt blivit det ett antal månader efter, ibland något år.
Nej inte markant så det kan kanske vara därför.På modeller med markant högre marknadspris än list? Det händer kanske men nog tusan är det sällan.
Tur att man är nöjd med innehavet och kan titta på utifrån!Nyheterna kommer ligga på Chrono24 i mängder med enbart produktbilder inom några timmar. Med en sjuk mark-up. Säkerligen långt innan det ens finns leveranser. Det gäller att smida medan järnet är varmt... Får man 100k+ över list så finns det alltid klockor att köpa.
Många kommer få svår FOMO*Tur att man är nöjd med innehavet och kan titta på utifrån!
Testa strosa in på tex Hermes och köp en Birkin-väska över disk.Så intressant det här med Rolex och svårigheterna att handla nytt hos AD. Försöker komma på nån annan volymprodukt där tillverkaren så totalt misslyckas med att producera den volym marknaden behöver. Kommer inte på någon.
Ja olika lyxartiklar och diverse sportbilar kan man ju alltid jämföra med men inte med Rolex volymer dock. Sjukt är det.Så intressant det här med Rolex och svårigheterna att handla nytt hos AD. Försöker komma på nån annan volymprodukt där tillverkaren så totalt misslyckas med att producera den volym marknaden behöver. Kommer inte på någon.
Jag kan verkligen se @Scaramanga framför mig med en Birkin, helt din stil min vän!Testa strosa in på tex Hermes och köp en Birkin-väska över disk.
Testa strosa in på tex Hermes och köp en Birkin-väska över disk.
Nej det är det inte.Noll koll på väskor. Är det en volymprodukt?
Du driver med oss va?
Allt är väl relativt. Problemet med Rolex är ju inte att de är svåra att få tag på. Problemet är att marknadspriset är högre än nyköpspriset. Det är inte Rolex som tillverkar för få. De finns överallt om man bara vill betala för sig.Noll koll på väskor. Är det en volymprodukt?
Ja olika lyxartiklar och diverse sportbilar kan man ju alltid jämföra med men inte med Rolex volymer dock. Sjukt är det.
Så intressant det här med Rolex och svårigheterna att handla nytt hos AD. Försöker komma på nån annan volymprodukt där tillverkaren så totalt misslyckas med att producera den volym marknaden behöver. Kommer inte på någon.