Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så pass? Tror nog alltid det kommer att finnas de som alltid vill ha något som de inte kan få.Rolex kommer nå jämnvikt. De rör sig sakta mot marknadens prissättning.
Cool modell ändå. Gillar!
Hur ser trycket ut? Hmmm...
Det är den gick lite fort när jag la upp denHelguld kvar på 40mm och maxicase?
Sniket, ser knas ut.Nya TT-LB har nu kronan i stål istället för guld. Märkligt.
Sniket, ser knas ut.
Ser även ut som om texten på tavlan är vit ist för guld, såvida min iPhone inte missvisar färgernaJa verkligen, ser riktigt konstigt ut.
Och vad vinner Rolex på att marknaden till slut når balans? Då riskerar de att sitta med stora volymer osålda om efterfrågan viker. Och så fort det blir obalans så finns det återigen arbitrage. Tro mig; Rolex har inget emot gråhandel. Det är bara dumma konsumenter som i slutändan förlorar när de antingen måste betala för mycket eller måste vänta i evigheter alternativt missa det som de vill ha.
Ser även ut som om texten på tavlan är vit ist för guld, såvida min iPhone inte missvisar färgerna
Förlåt, kanske dum fråga. Men alla säger att det är slimmare lugs på den nya subben. Hur ser man det? Är jag blind?
Ja, LN hade ju det också innan. Föredrar dock guldig text mot blå tavla!Nej då, du ser rätt. Nu har LB vit text på tavlan.
Förlåt, kanske dum fråga. Men alla säger att det är slimmare lugs på den nya subben. Hur ser man det? Är jag blind?
Det finns uppenbarligen några få ADs med ryggrad.Om Rolex inte har nåt emot gråhandel varför håller AD’s på cert och svartlistar kunder som vill flippa sin Pepsi efter ett år? Motsägelsefull strategi.
Givetvis. Varför skulle det inte göra det?Är inget fan av moderna Rolex sedan innan men detta var verkligen riktigt tråkiga uppdateringar.
Finns det dem som faktiskt köper dessa utan en tanke på att göra pengar?