• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Senaste bilderna som lagts upp här är inget jag går igång på. Den har kanske fått en liiite annan symmetri, men, den är inte 40mm längre. Här är jag nog för konservativ trots att jag mest gillar nytt. Men sub är 40 mm, dj är 36 mm osv. Gillar folk det så är det ju bra men jag är nöjd över min 40 mm sub.

:)

oiXq262.png

Otroligt grym tavla! Men lite väl för stor?

Har Rolex fast anställd personal som jobbar heltid med att designa dessa klockor? Typ industridesigners med fin utbildning som sedan lägger dit nån ”ny” färg på tavlan var 12:e månad. Det skulle isf kunna vara både värdens sämsta och bästa jobba beroende på hur man ser det. Lätta pengar iaf...

Känns väl som att subben har samma mått på tavla och bezel. Man har bara petat i ett nytt verk i en något längre boett där luggarna möter länken bättre eller om det bara är länken som är en millimeter bredare. Inga större skillnader egentligen.

Tillbaka
Topp