Ja, ja - mer arbeid for Rubber B, Everestbands, etc.Ser ut som detta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, ja - mer arbeid for Rubber B, Everestbands, etc.Ser ut som detta
Även dom ska ju tjäna pengarJa, ja - mer arbeid for Rubber B, Everestbands, etc.
De måste ju ha något att släppa 2021 också!Hur tolkar man det som inte släpps? Ex hulken, död nu då eller eftersom den inte verkar släppas i 41mm?
Hade de gjort den nya med samma proportioner fast i 40mm istället så hade jag nog övervägt den.Trodde aldrig jag skulle välja maxi case framför en annan sub, men nu är dagen kommen. Tycker längre L2L är väldigt synd.
Ser minimal skillnad. Fortfarande ganska klossig.
Tror den är pretty much exakt lika stor. Bara lite längre med marginellt bredare länk.Hade de gjort den nya med samma proportioner fast i 40mm istället så hade jag nog övervägt den.
Ja men 21mm mellan luggarna är en showstopper för mig som ibland byter band oftare än kalsonger.Tror den är pretty much exakt lika stor. Bara lite längre med marginellt bredare länk.
På en modern sub?Ja men 21mm mellan luggarna är en showstopper för mig som ibland byter band oftare än kalsonger.
Jepp. Oftast på Oysterflex dock. Den blir t ex obrukbar med 21mm.På en modern sub?
Stor risk för detT-5minuter till rolex hemsidas crash.
Går att sälja. Känns som ett litet problem på en 100k-klocka.Jepp. Oftast på Oysterflex dock. Den blir t ex obrukbar med 21mm.
Ny dweller?
OP grön i 36 också. Cool, undrar hur den är i verkligheten. Om den påminner om gröna DD i nyansen kan den vara väldigt intressant.