Happy huntingRiktigt snygg klocka!
Lutar starkt åt en sådan. Förmodligen med svart tavla och sedan kan man ju alltid byta tavla vid behov, även om det kräver ett besök till AD!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Happy huntingRiktigt snygg klocka!
Lutar starkt åt en sådan. Förmodligen med svart tavla och sedan kan man ju alltid byta tavla vid behov, även om det kräver ett besök till AD!
Är det inte så att det är ett starkt ryckte att just Explorer II kommer att uppdateras av Rolex i år? Kan ju var värt att ta i tanke.Happy hunting
Jaså är det så?Är det inte så att det är ett starkt ryckte att just Explorer II kommer att uppdateras av Rolex i år? Kan ju var värt att ta i tanke.
Har nog sett just den där mockupen som prediction inför varje Baselworld sen 2017...Du kan googla på 2021 Rolex predictions. Här är ett exempel
50th Anniversary 2021 Rolex Explorer II Predictions | Everest Bands
50 Years. While it’s hard for us to imagine being committed to a person for that length of time, it’s easy to see how 50 years could pass in an instant when you’re a luxury watch brand with hundreds of thousands of loyal fans. That must be the origin of that classic old adage: “Relationships...www.everestbands.com
Jag hoppas Rolex egen designavdelning har bättre smak/kvalitet i sitt arbete för den där är inte vacker.Har nog sett just den där mockupen som prediction inför varje Baselworld sen 2017...
Haha, ja verkligen! Patentet om 2 tidszoner på 1 timvisare som nämns i artikeln är dock intressant. Frågan är om den kommer introduceras på Explorern däremot då det ursprungligen var en dag/natt-indikator.Jag hoppas Rolex egen designavdelning har bättre smak/kvalitet i sitt arbete för den där är inte vacker.
Beredd att hålla medDet är väl årsjubiléum för Exp2 i år så jag tror också att det kommer en ny. Det är ju bra för den nuvarande är ingen höjdare tycker jag.
Vacker blå tavla. Hur känner du att den vfunkar till vardags. Passar till allt?Elegant och sportig DJ som fungerar till allt.
Man tackar! Tycker att den fungerar mycket bra till vardags. Lagom sportig/dressad modell som inte gör bort sig. Både Oyster och Jubilee passar till allt enligt mig!Vacker blå tavla. Hur känner du att den vfunkar till vardags. Passar till allt?
36mm DJ på oyster och med slät ring är riktig GADA-klocka. Passar lika bra in på stranden som på kontoret, åtminstone ifall du frågar mig.Vacker blå tavla. Hur känner du att den vfunkar till vardags. Passar till allt?
Elegant och sportig DJ som fungerar till allt.
kan bara instämma. Hatade innan att det var små romerska siffror på alla DJ, men de nya är ju vansinnigt snygga. Riktigt avundsjuk på @Heimo som förövrigt också valde snyggaste färgen på tavlan!Den där är så äckligt bra. Aldrig tidigare på min radar men nu så, wow!
Tidigare så tyckte jag 100% räfflad ring men slätt är nice, speciellt på 36mm.36mm DJ på oyster och med slät ring är riktig GADA-klocka. Passar lika bra in på stranden som på kontoret, åtminstone ifall du frågar mig.
Hade de något kul inne?Vet att det har varit mycket snack om AD dit och AD dit men var inne i helgen en sväng hos både Nymans och Krons och fick ett trevlig bemötande. Listorna var stängda för Submariner och Explorer 1 men de var trevliga och visade vad det hade inne.
Tittade på en läcker OP and DJ i svart.Hade de något kul inne?
Tror jag svarat pa detta tidigare.Hade de något kul inne?
Jag menade när @Nazular var inne på Nymans och Krons i helgen.Tror jag svarat pa detta tidigare.
Inga turister och ingen TaxFree pa "efterfragade" modeller gor sitt.
Nymans hade ifjol det basta utbud i butik av Rolex jag sett pa mycket lange.
Har ska jag vara glad om det ligger 10 klockor i hela Rolexavdelningen. Av dessa 10 ar 5 damklockor och resten Datejust.
Vid nagot sallsynt tillfalle kan en TT YM eller PM Sub ligga dar nagon timme...
Såg en svart OP, massa DJ och stål YM på Krons. Nymans hade en TT Rootbeer så lite mer nu än för ett år sedan.Jag menade när @Nazular var inne på Nymans och Krons i helgen.
Så Nymans har best utbud i Stockholm og maks 10 klokker?Tror jag svarat pa detta tidigare.
Inga turister och ingen TaxFree pa "efterfragade" modeller gor sitt.
Nymans hade ifjol det basta utbud i butik av Rolex jag sett pa mycket lange.
Har ska jag vara glad om det ligger 10 klockor i hela Rolexavdelningen. Av dessa 10 ar 5 damklockor och resten Datejust.
Vid nagot sallsynt tillfalle kan en TT YM eller PM Sub ligga dar nagon timme...
Givetvis.Jag menade när @Nazular var inne på Nymans och Krons i helgen.
Du missforstar.Så Nymans har best utbud i Stockholm og maks 10 klokker?
De siste gangene jeg har värt innom en AD i Stockholm har de hatt minst 20-30 inkl masse DJ, DD, Yacht Master, Helguld sub, OP og en hel del annet.
Tjusig! Är det samma länk som på OP? Tycker DJ har lite väl mycket glans som vardagsklocka jämfört med OPns mer borstade utförande men ser klart bättre ut utan jubileelänken, kanske bara är boetten som fortdarande har mer polerade ytor mot OPn?Elegant och sportig DJ som fungerar till allt.
Olika länk på OP och DJ. Dj har PCL medan OP är helt borstadTjusig! Är det samma länk som på OP? Tycker DJ har lite väl mycket glans som vardagsklocka jämfört med OPns mer borstade utförande men ser klart bättre ut utan jubileelänken, kanske bara är boetten som fortdarande har mer polerade ytor mot OPn?
Tack! Då är fortfarande OPn rätt för migOlika länk på OP och DJ. Dj har PCL medan OP är helt borstad
My bad, leste igjen nå og jeg misforsto deg første gangen jeg lesteDu missforstar.
Dar jag bor finns max 10 klockor hos min RolexAD.
Och sa ser det ut for det mesta oavsett var jag tittar in.
Darav min kommentar om Nymans
Stängda listor för en Explorer? Detta är ju löjligtVet att det har varit mycket snack om AD dit och AD dit men var inne i helgen en sväng hos både Nymans och Krons och fick ett trevlig bemötande. Listorna var stängda för Submariner och Explorer 1 men de var trevliga och visade vad det hade inne.