• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Du kan googla på 2021 Rolex predictions. Här är ett exempel

Du kan googla på 2021 Rolex predictions. Här är ett exempel

Har nog sett just den där mockupen som prediction inför varje Baselworld sen 2017...

Jag hoppas Rolex egen designavdelning har bättre smak/kvalitet i sitt arbete för den där är inte vacker.
Haha, ja verkligen! Patentet om 2 tidszoner på 1 timvisare som nämns i artikeln är dock intressant. Frågan är om den kommer introduceras på Explorern däremot då det ursprungligen var en dag/natt-indikator.

Oavsett - hoppas Rolex i framtida iterationer gör det enda rätta och återintroducerar freccione-tavlan och inte gör det enklaste och kanske mest uppenbara och smäller på en keramisk glasring.

Elegant och sportig DJ som fungerar till allt. 😊
IMG_20210131_113126_662.jpg

Vet att det har varit mycket snack om AD dit och AD dit men var inne i helgen en sväng hos både Nymans och Krons och fick ett trevlig bemötande. Listorna var stängda för Submariner och Explorer 1 men de var trevliga och visade vad det hade inne.

Hade de något kul inne?
Tror jag svarat pa detta tidigare.

Inga turister och ingen TaxFree pa "efterfragade" modeller gor sitt.
Nymans hade ifjol det basta utbud i butik av Rolex jag sett pa mycket lange.

Har ska jag vara glad om det ligger 10 klockor i hela Rolexavdelningen. Av dessa 10 ar 5 damklockor och resten Datejust.
Vid nagot sallsynt tillfalle kan en TT YM eller PM Sub ligga dar nagon timme...

Har ska jag vara glad om det ligger 10 klockor i hela Rolexavdelningen. Av dessa 10 ar 5 damklockor och resten Datejust.
Jag menade när @Nazular var inne på Nymans och Krons i helgen.

Så Nymans har best utbud i Stockholm og maks 10 klokker?
De siste gangene jeg har värt innom en AD i Stockholm har de hatt minst 20-30 inkl masse DJ, DD, Yacht Master, Helguld sub, OP og en hel del annet.

Så Nymans har best utbud i Stockholm og maks 10 klokker?
De siste gangene jeg har värt innom en AD i Stockholm har de hatt minst 20-30 inkl masse DJ, DD, Yacht Master, Helguld sub, OP og en hel del annet.
Du missforstar.
Dar jag bor finns max 10 klockor hos min RolexAD.
Och sa ser det ut for det mesta oavsett var jag tittar in.
Darav min kommentar om Nymans

Tillbaka
Topp