• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Gå in och anmäl! Samma klocka som ligger här och på Blocket till salu!

4EC02ECF-F346-4ABC-BE80-3D71ED883A1E.png

Bilagor

• DF1575E6-5899-44E3-A8F9-4E4150E5B89E.png
    DF1575E6-5899-44E3-A8F9-4E4150E5B89E.png
    115.3 KB · Visningar: 73
Hej! En snabbfråga - någon som har sett den nya Rolex OP 126000 med urtavlan Candy pink? Min AD har inte fått in någon ännu, men jag hoppas kunna köpa den till hustrun under våren som en present i samband med en högtidsdag.

I de få bilder som finns så kan de se allt från härligt fyllig ut till urtvättad matt... så jag skulle uppskatta era eventuella real-life encounters.

Hej! En snabbfråga - någon som har sett den nya Rolex OP 126000 med urtavlan Candy pink? Min AD har inte fått in någon ännu, men jag hoppas kunna köpa den till hustrun under våren som en present i samband med en högtidsdag.

I de få bilder som finns så kan de se allt från härligt fyllig ut till urtvättad matt... så jag skulle uppskatta era eventuella real-life encounters.
Har testat alla fem färglada hos Krons i höstas när dom hade demo-ex, tyckte den rosa var riktigt bra. Mer fyllig än urtvättad skulle jag säga.

02F186AF-2BA3-4ED3-B02A-E737B239D0F3.jpeg
Så här ser den ut, perfekt enligt mig :)

Detta Instagramkonto har en del bilder som du kan gå in och kika på.
Screenshot_20210204-134724~2.png
Screenshot_20210204-134715~2.png
Screenshot_20210204-134704~2.png
Screenshot_20210204-134653~2.png

En fråga, varför tror ni att Explorer ii är så mkt mindre populär än många andra rolexmodeller? Det är ju typ en gmt fast mkt diskretare. Är det masspsykos, att man vill ha det alla andra vill ha? Jag tror inte det är så enkelt som att ”den är snyggare”. Det vore intressant att höra allas input!

En fråga, varför tror ni att Explorer ii är så mkt mindre populär än många andra rolexmodeller? Det är ju typ en gmt fast mkt diskretare. Är det masspsykos, att man vill ha det alla andra vill ha? Jag tror inte det är så enkelt som att ”den är snyggare”. Det vore intressant att höra allas input!
Igenkänningsfaktorn på ExpII är inte lika hög.
Jag tror att många som köper en Rolex vill att folk ska se att de bär en Rolex...
GMT, Sub och Daytona ser typ alla på håll att det är en Rolex, Explorer not so much.

Tänkte skriva detta först, men tvivlar på att det är största anledningen. Folk utanför KS vill nog generellt sett ha större klockor...

Tillbaka
Topp