S
Staafen
Guest
Exp1 iaf, 2an går väl nästan att köpa utan kö vad jag hört.Stängda listor för en Explorer? Detta är ju löjligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exp1 iaf, 2an går väl nästan att köpa utan kö vad jag hört.Stängda listor för en Explorer? Detta är ju löjligt
Ett litet tag till i alla fall. Åtminstone om man ska tro ryktet om att uppdatera modellen...Exp1 iaf, 2an går väl nästan att köpa utan kö vad jag hört.
LänkaGå in och anmäl! Samma klocka som ligger här och på Blocket till salu!
Blocket då?Rolex Submariner Grön 116610LV NY
Utropspris: 70000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-02-04 06:12:34. Köp & sälj begagnade & oanvända Rolex herrklockor på Tradera.www.tradera.com
Den på Blocket är den riktiga säljer alltså, samma som här! Bara tradera som det är bedragare!Blocket då?
Vad är fel med den?Den på Blocket är den riktiga säljer alltså, samma som här! Bara tradera som det är bedragare!
sorry om jag var otydlig!
Skall jag gissa sa ager Jamal Mohamed ingen klocka,utan har snott bilderna och fiskar nu efter nagon dumskalle som ska gora arets fynd pa en Hulk....Vad är fel med den?
Att Mohamed inte är säljaren utan tagit bilder från annonsen här på KSVad är fel med den?
Har testat alla fem färglada hos Krons i höstas när dom hade demo-ex, tyckte den rosa var riktigt bra. Mer fyllig än urtvättad skulle jag säga.Hej! En snabbfråga - någon som har sett den nya Rolex OP 126000 med urtavlan Candy pink? Min AD har inte fått in någon ännu, men jag hoppas kunna köpa den till hustrun under våren som en present i samband med en högtidsdag.
I de få bilder som finns så kan de se allt från härligt fyllig ut till urtvättad matt... så jag skulle uppskatta era eventuella real-life encounters.
Tack! Det var fint o höra!Har testat alla fem färglada hos Krons i höstas när dom hade demo-ex, tyckte den rosa var riktigt bra. Mer fyllig än urtvättad skulle jag säga.
Hej! En snabbfråga - någon som har sett den nya Rolex OP 126000 med urtavlan Candy pink? Min AD har inte fått in någon ännu, men jag hoppas kunna köpa den till hustrun under våren som en present i samband med en högtidsdag.
I de få bilder som finns så kan de se allt från härligt fyllig ut till urtvättad matt... så jag skulle uppskatta era eventuella real-life encounters.
Detta Instagramkonto har en del bilder som du kan gå in och kika på.Hej! En snabbfråga - någon som har sett den nya Rolex OP 126000 med urtavlan Candy pink? Min AD har inte fått in någon ännu, men jag hoppas kunna köpa den till hustrun under våren som en present i samband med en högtidsdag.
Ändå helt ok!Detta Instagramkonto har en del bilder som du kan gå in och kika på.
Tack! Ser fantastiskt fin ut på flera av bilderna.... Kollar upp kontot!Detta Instagramkonto har en del bilder som du kan gå in och kika på.
Enig! Ser riktigt trevlig ut... Så nu är det bara att vänta på samtalet... Tror hustrun kommer bli riktigt nöjd!Så här ser den ut, perfekt enligt mig
Ar hon inte det. Byt hustruEnig! Ser riktigt trevlig ut... Så nu är det bara att vänta på samtalet... Tror hustrun kommer bli riktigt nöjd!
Nae - det är dyrt, dessutom är andrahandsmarknaden för ensamstående män med stort klockintresse väldigt begränsatAr hon inte det. Byt hustru
Typ såNae - det är dyrt, dessutom är andrahandsmarknaden för ensamstående män med stort klockintresse väldigt begränsat
Absolut, tycker de flesta "stella-tavlorna" är bra, tycker din gula är bäst speciellt till en till lite större samling, kul med något som sticker ut lite.Ändå helt ok!
Håller med! Hade såklart varit kul att äga alla, men man får vara nöjd med det man harAbsolut, tycker de flesta "stella-tavlorna" är bra, tycker din gula är bäst speciellt till en till lite större samling, kul med något som sticker ut lite.
Är det inte på Watches and Wonders i april? Jag är lite osäker men är något jag har fått för mig iafNågon som vet när Rolex släpper sina nyheter iår?
För storEn fråga, varför tror ni att Explorer ii är så mkt mindre populär än många andra rolexmodeller? Det är ju typ en gmt fast mkt diskretare. Är det masspsykos, att man vill ha det alla andra vill ha? Jag tror inte det är så enkelt som att ”den är snyggare”. Det vore intressant att höra allas input!
Ja iaf den nya, 16570 är ju helt perfekt!För stor
Igenkänningsfaktorn på ExpII är inte lika hög.En fråga, varför tror ni att Explorer ii är så mkt mindre populär än många andra rolexmodeller? Det är ju typ en gmt fast mkt diskretare. Är det masspsykos, att man vill ha det alla andra vill ha? Jag tror inte det är så enkelt som att ”den är snyggare”. Det vore intressant att höra allas input!
Tänkte skriva detta först, men tvivlar på att det är största anledningen. Folk utanför KS vill nog generellt sett ha större klockor...För stor