En av dom modellerna som diskuteras ovan. Väntat något år.Spännande! Vad har du på gång och hur länge har du fått vänta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En av dom modellerna som diskuteras ovan. Väntat något år.Spännande! Vad har du på gång och hur länge har du fått vänta?
Kommer med information och bild om det när jag har den i min ägo.Da ar det bara att saga Stort Grattis till dig.
Nyfiken pa vilken klocka som kanske ar pavag till dig om du har lust att beratta.
Det är bara att gratulera isf. Håll oss gärna uppdaterade!En av dom modellerna som diskuteras ovan. Väntat något år.
Det har du mitt ord på leveransen till AD är hemlig men nångång under februari har dom sagt.Det är bara att gratulera isf. Håll oss gärna uppdaterade!
Och jag fick ett par Rolex-golfhandskar av AD en gång, dammodell... Vet inte hur man ska tolka detNågon som vill ställa sig i kö?
Snyggt! Svunna tider...
Nej fy fan.Tjena gänget!
Rolex ”Tiffiny”, är det en bra klocka att köpa.
Funderar annars på en Rolex Datejust 126334 Wimbledon i första hand då Pepsi o Batman ej går att beställa.
Testa här istället:Tjena gänget!
Funderar annars på en Rolex Datejust 126334 Wimbledon i första hand då Pepsi o Batman ej går att beställa.
Köp en klocka som du gillar givet att du får tag på den. Gillar du Tiffany tycker jag att du ska köpa den. Pepsi och Batman kan du nog glömma, iaf från AD.Tjena gänget!
Klart att det går. Frågan är väl bara om just du (vid intresse) får göra detHar ni någon aning om det går att beställa Rolex Submariner Kermit just nu från AD?
Jag ska gora det enkelt for dig.Har ni någon aning om det går att beställa Rolex Submariner Kermit just nu från AD?
Vad blev det?!Vad hände precis?! Jag som sagt att jag aldrig ska köpa en Rolex...
Ja nu står man där med långnäsa och har precis köpt sin första
Haha teaserVad hände precis?! Jag som sagt att jag aldrig ska köpa en Rolex...
Ja nu står man där med långnäsa och har precis köpt sin första
Det blev en sådan här Air King 14000 Får se om jag fastnar för Rolex eller om det bara var en liten ”klock-kris” jag går igenomVad blev det?!
Hahah ja eller hurHaha teaser
Var det den från K&S? Bra kap isåfallDet blev en sådan här Air King 14000 Får se om jag fastnar för Rolex eller om det bara var en liten ”klock-kris” jag går igenom
Hahah ja eller hur
Ja precis, såg den och fastnade direkt! Nu är det bara att hoppas att storleken fungerar på min handledVar det den från K&S? Bra kap isåfall
Stort grattis gubben!Det blev en sådan här Air King 14000 Får se om jag fastnar för Rolex eller om det bara var en liten ”klock-kris” jag går igenom
Hahah ja eller hur
Jag var själv sugen på den. Grym GADA-klocka! Stort grattisJa precis, såg den och fastnade direkt! Nu är det bara att hoppas att storleken fungerar på min handled
Där ser man! Ja jag hoppas det, känns som en klocka som borde passa till det mesta. 3-6-9 gör mycket också för tavlan i min mening Ser fram emot att få hem och testa den!Jag var själv sugen på den. Grym GADA-klocka! Stort grattis
Ja håller med! Hoppas du gillar den, lär ju kunna lägga ut den på K&S utan att förlora några pengar dessutom ifall ni inte skulle klickaDär ser man! Ja jag hoppas det, känns som en klocka som borde passa till det mesta. 3-6-9 gör mycket också för tavlan i min mening Ser fram emot att få hem och testa den!
Grattis!!Det blev en sådan här Air King 14000 Får se om jag fastnar för Rolex eller om det bara var en liten ”klock-kris” jag går igenom
Hahah ja eller hur
Cape cod