• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon som vill ställa sig i kö? 😄
20210206_165608(0)-01.jpeg
Och jag fick ett par Rolex-golfhandskar av AD en gång, dammodell... Vet inte hur man ska tolka det 🧐😂

Wallet.JPG

Kom just på att jag fick en sådan här av Rob för längesedan, då stegade man in i butiken och köpte en 116610LN rakt över disk... :)
Snyggt! Svunna tider... 🥶

Något sådant hade man ju hellre velat ha, om man nu får vara lite kräsen. Eller det som @Senekk säger! Är ju i vart fall något man (jag) skulle kunna ha användning av 😁

Tjena gänget!
Rolex ”Tiffiny”, är det en bra klocka att köpa.
Funderar annars på en Rolex Datejust 126334 Wimbledon i första hand då Pepsi o Batman ej går att beställa.

Senast ändrad:
Tjena gänget!
Funderar annars på en Rolex Datejust 126334 Wimbledon i första hand då Pepsi o Batman ej går att beställa.
Nej fy fan.
Tiffiny ar alldeles for tjock for att ga in mellan golvet och bordsbenet pa mitt vingliga koksbord.
Fick kopa en AP UltraThin. Da blev det ordning pa bordet.
Sa en sadan kan jag rekommendera.

• Like
Reactions: K97
Tjena gänget!
Testa här istället:

Tjena gänget!
Köp en klocka som du gillar givet att du får tag på den. Gillar du Tiffany tycker jag att du ska köpa den. Pepsi och Batman kan du nog glömma, iaf från AD.

• Like
Reactions: K97
Har ni någon aning om det går att beställa Rolex Submariner Kermit just nu från AD?
Jag ska gora det enkelt for dig.
Varenda klocka som har premium pa begmarknaden kan DU inte kopa over disk.

Samtliga klockor som DU forlorar pa safort du kliver ut genom butiksdorren ar inga problem.

Betalar DU vad det kostar (marknadsvarde alltsa) kan DU bada i SS Daytonas imorgon om du vill. INGEN ny Rolex (ja kanske Rainbow Daytona ) ar sallsynt eller svart att fa tag pa.

Tillbaka
Topp