LuggarnaLuggarna är smalare och den är tunnare eller? ser typ ingen skillnad på bilden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
LuggarnaLuggarna är smalare och den är tunnare eller? ser typ ingen skillnad på bilden...
En fråga gänget. Kan man se om en klocka är polerad? Alltså om den har några år på nacken och är köpt från privatperson
Okej, då har jag koll på lägetFör Rolex behövs 200 inlägg..
(inte synd om dig om du inte har access, med tanke på att nästan alla dina 50 inlägg gjordes idag)
Jag har varit medlem i 2 år och har över 50 inlägg och endå inte access därav min fråga om det är något mer jag missar!?”1: För att annonsera krävs 2 veckors medlemsskap samt 50 st poster under diskussionsdelarna av forumet. Det görs inga undandtag till denna regel.”
Haha verkligen inte! Varför så dömande?Skall vi gissa på att det ploppar upp nån rolle på k&s snart med svagt suspekta detaljer till ett bra pris?
fridens liljor gänget!
Syftade inte på dig, men intressant att du nappadeHaha verkligen inte! Varför så dömande?
Vild gissning!Någon som kan förklara varför jubilee anses passa den högra men ej på den vänstra förutom att originalen kom med oyster/jubilee vs enbart oyster? Är väl inget som är ”mer” polerat på gmt om man tar bort länken eller?
Kommer kännas större allteftersom du enbart bär den. Med det sagt är du byggd stort så kan en 41mm (som i själva verket är runt 39,5) passa dig bra? Testa testa testaHej,
Funderar på att investera i en 36mm datejust, men funderar på om den blir för liten på en 19,5cm handled. Har testat på, tycker den ser bra ut, men känns liten mot tex min carrera på 39mm. Kommer jag vänja mig eller ångra mig?
Jag har samma storlek på handled, är lång och ganska kraftigt byggd. Tycker fortfarande 36mm är riktigt jävla bra. Proportionerna är så mycket bättre än de större OP41 / Explorer 1 39mm. Sålde min 39mm Explorer för jag tyckte den kändes för stor. De bär större en 6-siffrig submariner pga tavlan är har mycket större area när det inte finns någon vridning.Hej,
Funderar på att investera i en 36mm datejust, men funderar på om den blir för liten på en 19,5cm handled. Har testat på, tycker den ser bra ut, men känns liten mot tex min carrera på 39mm. Kommer jag vänja mig eller ångra mig?
Jag tycker 36mm är perfekt!! Jag har aldrig ångrat mitt köp av min datejust.Hej,
Servar Huke Rolex?Du är välkommen i PM om du är intresserad av klockan. Den är servad på Huke i Malmö.
De har servat denna.Servar Huke Rolex?
Vad går man för om man har en rolex i helguld?Det håller jag med dig om, man sätter ribban högt och visar folk vad man går för där sa du nåt! Helt ärligt, helguld i rosé är ganska oslagbart
Förlåt, men hur tror du att folk här ska veta om du kommer ångra dig?Hej,
Datejust 36mm är otroligt skön och mångsidig. Jag tror inte du kommer tycka den är för liten om du köper en av de nyare modellerna med solid länk. Den har en skön tyngd och uppfattas inte som liten. Bär du den sen lite löst också kommer du tycka den är riktigt nice.Hej,
Atminstonge 75kr/tim tycker jag ar lampligt.Vad går man för om man har en rolex i helguld?
Kör på 41, skulle tro att de passar dig bättreHej,
Man visar att man har pengarVad går man för om man har en rolex i helguld?
Velade också mellan 41 elr 36mm! Efter att ha testat båda blev det en 36:a. Tycker den sitter mycket bättre på handleden, ser mer elegant och stilig ut.Hej,
Jag håller med!
Vill man visa det?Man visar att man har pengar
Guldfeber...Vad går man för om man har en rolex i helguld?
Om man köper Rolex jaVill man visa det?
Jag har två men jag har de inte i det syftet. Inte idag iafOm man köper Rolex ja