FlipSwede
Guld
Ja vill man ha kvitto innan man har betalat varan sa skulle jag nog tycka det var mycket markligt.....Kontrakt som i kvitto? Hur är det konstigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja vill man ha kvitto innan man har betalat varan sa skulle jag nog tycka det var mycket markligt.....Kontrakt som i kvitto? Hur är det konstigt?
Det är jag med på men inte så jag tolkade @K97 gällande kvittodelen.Ja vill man ha kvitto innan man har betalat varan sa skulle jag nog tycka det var mycket markligt.....
Han ville att jag skulle skriva på det i förväg och ge honom serienumret på klockan. Sen gå hem och tänka på om han vill köpa klockan eller ejKontrakt som i kvitto? Hur är det konstigt?
Ok. Jag förstår.Han ville att jag skulle skriva på det i förväg och ge honom serienumret på klockan. Sen gå hem och tänka på om han vill köpa klockan eller ej
Killen var riktigt konstig. Han snackade om att han köpte rolex klockor från en AD och de har vart fejk. Han ville ringa butiken klockan är uttagen från (Australien), för att kolla att den är äkta. Han ville till och med ha kontakt uppgifter från personen jag köpte klockan av.Ok. Jag förstår.
Den går väl som metall?Se upp i återvinningen bara!
Har länge funderat på en Daytona, vad tycker du är det bästa med den modellen?Stål-Kronograf...
Jag gillar att den är så nätt, känslan av denna är som en datejust fast bättre. Precis lagom och går under alla skjortmanchetter. Skulle gärna haft en vit också men den svarta är nog den bättre i längden då denna är en keeperHar länge funderat på en Daytona, vad tycker du är det bästa med den modellen?
Låter helt kanon, då känns det verkligen som att jag är på rätt väg i val av ny Rolex. Äger en datejust idag och älskar verkligen den just för att den är så smidig och nätt.Jag gillar att den är så nätt, känslan av denna är som en datejust fast bättre. Precis lagom och går under alla skjortmanchetter. Skulle gärna haft en vit också men den svarta är nog den bättre i längden då denna är en keeper
Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas med den!Låter helt kanon, då känns det verkligen som att jag är på rätt väg i val av ny Rolex. Äger en datejust idag och älskar verkligen den just för att den är så smidig och nätt.
Tack för att du delade med dig
hmm jag hade gått på helgulds sub Men skulle inte tacka nej till DD eller Daytona för den delen heller.Hej Alla!
Jag har bestämt mig för att köpa en rolex i helguld. Tänker mig Daydate 13038 alternativt Daytona med svart urtaval. Har ni några Pro's n Con's att dela?
tack för tips, är det något speciellt med än looken som gör att ditt val faller på suben?hmm jag hade gått på helgulds sub Men skulle inte tacka nej till DD eller Daytona för den delen heller.
Tusen tack! Will doJag är helt övertygad om att du kommer att trivas med den!
lycka till och håll oss underrättade
Antar du menar 18038, som jag forordar pga bling faktor och bang for the buck, 2 vasen skilda klockor, tycker iofs Daytona ar battre i “samlingen” eftersom du har en DJ redan...Hej Alla!
Jag har bestämt mig för att köpa en rolex i helguld. Tänker mig Daydate 13038 alternativt Daytona med svart urtaval. Har ni några Pro's n Con's att dela?
Ja naturligtvis, 18038 skall det vara Den är riktigt nice tycker jag med! Verkar dock vara svårt att få tag i fullset. Eller vad säger du? Törs man köpa 18038 utan orgcert?Antar du menar 18038, som jag forordar pga bling faktor och bang for the buck, 2 vasen skilda klockor, tycker iofs Daytona ar battre i “samlingen” eftersom du har en DJ redan...
Njae, tycker bara de är så jävla feta, med det sagt tycker jag man ska ha kommit en bit i livet innan man kan bära en sub i helgguld.tack för tips, är det något speciellt med än looken som gör att ditt val faller på suben?
Eller denna, basta Rolex helguldaren jag haftAntar du menar 18038, som jag forordar pga bling faktor och bang for the buck, 2 vasen skilda klockor, tycker iofs Daytona ar battre i “samlingen” eftersom du har en DJ redan...
Yatchmaster?Eller denna, basta Rolex helguldaren jag haft
Om du är efter smidig och nätt klocka ska du inte titta på en automatisk och vattenskyddad kronograf. Med det sagt har de fått ihop paketet bra, dock svårt att motivera att prislappen är högre än 100'.Låter helt kanon, då känns det verkligen som att jag är på rätt väg i val av ny Rolex. Äger en datejust idag och älskar verkligen den just för att den är så smidig och nätt.
Tack för att du delade med dig
Sure, kolla upp saljaren bara, basta dealsen far du oftast via KS, lite is i magen bara...Ja naturligtvis, 18038 skall det vara Den är riktigt nice tycker jag med! Verkar dock vara svårt att få tag i fullset. Eller vad säger du? Törs man köpa 18038 utan orgcert?
Allright! Tack för bra inputSure, kolla upp sa
Sure, kolla upp saljaren bara, basta dealsen far du oftast via KS, lite is i magen bara...
Njae, tycker bara de är så jävla feta, med det sagt tycker jag man ska ha kommit en bit i livet innan man kan bära en sub i helgguld.
Men det handlar bara om personliga preferenser. Så kör på det du gillar
Min favorit i vitguld.
okej jag förstår haha nä det krävs att man bär upp den helt klart!
Kör på daydate, den är snygg och elegant på samma gångHej Alla!
Håller verkligen med! Den är en riktig gent-watch!Kör på daydate, den är snygg och elegant på samma gång
Enligt mig daytonan är mer tuff av sig, lite kaxig sådär. Daydate kan man ha såväl på finare middagar, men även iklädd mjukis shorts och T-shirt på sommarenHåller verkligen med! Den är en riktig gent-watch!
Med en Daytona i helguld är det verkligen " Här kommer jag " Älskar även den i Roséguld med svart urtalval.Enligt mig daytonan är mer tuff av sig, lite kaxig sådär. Daydate kan man ha såväl på finare middagar, men även iklädd mjukis shorts och T-shirt på sommaren
Haha underbart!!Man kan gå naken med Sub, jag har testat och det blir bra!