• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stål-Kronograf...
FA169B87-F779-4839-A00E-0D85DE303611.jpeg

Hej Alla!

Jag har bestämt mig för att köpa en rolex i helguld. Tänker mig Daydate 13038 alternativt Daytona med svart urtaval. Har ni några Pro's n Con's att dela?

Jag gillar att den är så nätt, känslan av denna är som en datejust fast bättre. Precis lagom och går under alla skjortmanchetter. Skulle gärna haft en vit också men den svarta är nog den bättre i längden då denna är en keeper
Låter helt kanon, då känns det verkligen som att jag är på rätt väg i val av ny Rolex. Äger en datejust idag och älskar verkligen den just för att den är så smidig och nätt.
Tack för att du delade med dig :)

Hej Alla!

Jag har bestämt mig för att köpa en rolex i helguld. Tänker mig Daydate 13038 alternativt Daytona med svart urtaval. Har ni några Pro's n Con's att dela?
Antar du menar 18038, som jag forordar pga bling faktor och bang for the buck, 2 vasen skilda klockor, tycker iofs Daytona ar battre i “samlingen” eftersom du har en DJ redan...

Antar du menar 18038, som jag forordar pga bling faktor och bang for the buck, 2 vasen skilda klockor, tycker iofs Daytona ar battre i “samlingen” eftersom du har en DJ redan...
Ja naturligtvis, 18038 skall det vara :) Den är riktigt nice tycker jag med! Verkar dock vara svårt att få tag i fullset. Eller vad säger du? Törs man köpa 18038 utan orgcert?

Låter helt kanon, då känns det verkligen som att jag är på rätt väg i val av ny Rolex. Äger en datejust idag och älskar verkligen den just för att den är så smidig och nätt.
Tack för att du delade med dig :)
Om du är efter smidig och nätt klocka ska du inte titta på en automatisk och vattenskyddad kronograf. Med det sagt har de fått ihop paketet bra, dock svårt att motivera att prislappen är högre än 100'.

Tillbaka
Topp