Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har nog aldrig sett en Deep Sea med Milgauss-sekundvisare tidigare.Fler som längtar efter sommaren?
Jag gillar ju Milgauss, bara lite ovanligt att se just denna kombination. Antar att du inte bytt visaren hos AD?Snyggt eller hur?
Nä de är nog inte så pigga på sådana jobbJag gillar ju Milgauss, bara lite ovanligt att se just denna kombination. Antar att du inte bytt visaren hos AD?
Du fick väl titeln "sylta" (kommer inte ihåg anledningen)?Jag klev själv in som en elefant i en porslinsbutik här för 5 år sedan och lyckades nog reta upp en jäkla massa folk. Men man lär sig
Jäklar, det hade jag glömt! Det var väl någon gammal admin som lackade!Du fick väl titeln "sylta" (kommer inte ihåg anledningen)?
+1Som relativt ny på ett forum kan det vara bra att lurka runt lite och kolla hur folk beter sig. Just nu följer du inte mallen för den normale användaren och det reagerar en del på. Att lägga upp en bild på sin klocka och skriva något är helt okej men de är inte vana vid att någon bara skriver ett sånt meddelande utan bild.
Jag klev själv in som en elefant i en porslinsbutik här för 5 år sedan och lyckades nog reta upp en jäkla massa folk. Men man lär sig
Jag köper resonemanget men tror mer på easylink än glidelock samt även uppdaterat verk.Ja det ska verkligen bli spännande! Jag tycker att just detta släpp (om det nu blir något) är svårt att förutspå. Min gissning är iaf 41mm, 21mm mellan luggararna, glide lock.
Ja just det, uppdaterat verk med. Även om jag tycker att dagens verk är bra.Jag köper resonemanget men tror mer på easylock än glidelock samt även uppdaterat verk.
Ska du köra Exp1 under OWG i år?Jag köper resonemanget men tror mer på easylock än glidelock samt även uppdaterat verk.
Vad får dig att gissa på glidelock än easylink? I och för sig har de utökat antal referenser med glidelock nu (de jag tror har glidelock just nu är Submariner, Sea-Dweller, Sky Dweller, Yacht Master)Ja just det, uppdaterat verk med. Även om jag tycker att dagens verk är bra.
Bara pga den anledningen faktiskt och att många säkert skulle föredra det. Jag är mer än nöjd med hur den är idag så för min del kvittar det.Vad får dig att gissa på glidelock än easylink? I och för sig har de utökat antal referenser med glidelock nu (de jag tror har glidelock just nu är Submariner, Sea-Dweller, Sky Dweller, Yacht Master)
Kan även tänkas motiveras att explorer, som en del av sport-serien, bör ha mer avancerad länk än OP (nu efter att OP även fått easy-link)Vad får dig att gissa på glidelock än easylink? I och för sig har de utökat antal referenser med glidelock nu (de jag tror har glidelock just nu är Submariner, Sea-Dweller, Sky Dweller, Yacht Master)
Svårt att vara OWG med Rolex när man inte ens får stå på listanLystring Rolex-kamrater!
Snart är det dags för OWG March och vi har än så länge bara tre deltagare med Rolex. Så kan det ju inte vara eller vad säger ni?
Vilka är på?
UTMANING - OWG 1 månad 2021
En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2021. Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill men jag själv kommer inte ta min vanliga...klocksnack.se
Känns ju lite ”fusk” att köra med Rolex, eller?Lystring Rolex-kamrater!
Snart är det dags för OWG March och vi har än så länge bara tre deltagare med Rolex. Så kan det ju inte vara eller vad säger ni?
Vilka är på?
En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2021. Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill men jag själv kommer inte ta min vanliga...klocksnack.se
Kanske, men roligt oavsett!Känns ju lite ”fusk” att köra med Rolex, eller?
Ja, lite som att tävla i Tour de France på elcykel...Kanske, men roligt oavsett!
Nä Sky-dweller kör väl med easy LinkVad får dig att gissa på glidelock än easylink? I och för sig har de utökat antal referenser med glidelock nu (de jag tror har glidelock just nu är Submariner, Sea-Dweller, Sky Dweller, Yacht Master)
Easy Link på länken, Glidelock på Oyster Flex.Nä Sky-dweller kör väl med easy Link
Mycket fina bilder - och klockan också förstås! Här bärs föregångaren idag. Funderar på OWG-mars med den, men högst tveksamt om jag står ut ens då..Glad fredag. Vilken pjäs bärs idag? Lite inspirerande bilder på en av min absoluta favorit när det kommer till GMT.
Bilderna är tagna av mig denna trevliga februaridag
Toppen, jag skriver upp dig på listan med 16570 Polar.Mycket fina bilder - och klockan också förstås! Här bärs föregångaren idag. Funderar på OWG-mars med den, men högst tveksamt om jag står ut ens då..
/J
OWG är ju ens ingen utmaning..Lystring Rolex-kamrater!
Vilka är på?
Då utmanar jag dig att vara med i mars! Eller är du enOWG är ju ens ingen utmaning..
Jag är mer imponerad av hur folk som äger 10+ Klockor lyckas välja klocka på morgonen....
#beslutsångest
Blir inge kul, använder inte min klocka dagligen pga mitt jobb, så jag antar det räknas som fusk då..Då utmanar jag dig att vara med i mars! Eller är du en
Rätt bra poäng!OWG är ju ens ingen utmaning..
Jag är mer imponerad av hur folk som äger 10+ Klockor lyckas välja klocka på morgonen....
#beslutsångest
Om du bara visste...OWG är ju ens ingen utmaning..
#beslutsångest