• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det är ju det som är populärt. YM är egentligen i väsentliga drag en uppgradering av subben.

Men i korthet spelar inte någon roll om något är bra bara vad som är "hett".
Jag personligen gillar halvguld mer än stål, men kan tycka att vissa stål är riktigt snygga. Men ja, det du säger kan stämma

Bilagor

• 1613591104426.png
    1613591104426.png
    523 KB · Visningar: 26
Each their own - personligen tycker jag Sea-Dweller som referens är svinfet, speciellt dubbelröd 1665 som är något av en graal. Däremot de nya i TT och den där mock-up’en i helguld är ju inga höjdare.
1665an är ganska snygg faktiskt men annars överlag gillar jag inte sea-dweller så mycket. Samma även med Air King. Däremot gillar jag Sub Two-ton med nipple dial. Minns första gången jag såg den, fastna direkt haha

Jag har redan förklarat det du frågar. Och argumentet att ÅF skiter i om jag gör vinst eller inte säger emot det du själv säger eftersom det är den vinsten du menar att de inte ska ”avstå”.

Oh...vilken ratt? Och vilka ar dem?
Läs tidigare inlägg kring prisinformation.
Din forklaring var att du inte hade rad med marknadspris och da far du vara utan
Prisinformationslagen kringas med att "Tyvarr har vi inte den varan da den ar slutsald Vi vet inte nar vi far in en sadan vara igen"eller varan du soker finns inte i butiken oht. Du far vara utan.

Att AF skiter i om du gor vinst eller ej har inget med att de forsoker maximera sin egen vinst att gora.
Men det ar ju svart att salja skit och dessutom be om att du koper mer skit for att fa kopa den forsta laddningen....

Hurosomhelst. Vii inte AF salja till dig och du inte vill betala vad det kostar sa blir du utan.
Nu spelar val det ingen roll pa nagot sa onodligt som en lyxklocka.

Din forklaring var att du inte hade rad med marknadspris och da far du vara utan
Prisinformationslagen kringas med att "Tyvarr har vi inte den varan da den ar slutsald Vi vet inte nar vi far in en sadan vara igen"eller varan du soker finns inte i butiken oht. Du far vara utan.

Att AF skiter i om du gor vinst eller ej har inget med att de forsoker maximera sin egen vinst att gora.
Men det ar ju svart att salja skit och dessutom be om att du koper mer skit for att fa kopa den forsta laddningen....

Hurosomhelst. Vii inte AF salja till dig och du inte vill betala vad det kostar sa blir du utan.
Nu spelar val det ingen roll pa nagot sa onodligt som en lyxklocka.
Det var inte poängen med exemplet, eftersom du uppenbarligen inte förstår/vill förstå/jag förklarar kasst så avslutar jag denna diskussion nu.

Jag vet att jag har det. Av vilken anledning ska du ge mig ett drygt svar? Vad är ditt problem? Försöker bara va trevlig och peppa folk. Är det meningen att man ska va dryg och tjurig här på forumet eller
Håll orelaterat till Lifestyle. Den här tråden heter "Officiella Rolextråden", det ger en hint om vad posterna bör handla om. Det är varken drygt eller tjurigt.

Okej, om jag hade lagt upp bild på min Rolex och skrivit ”ha en trevlig dag” som andra här gör, hade det vart mer okej då enligt dig? Jag fattar inte varför du ska bry dig? Om du inte vill bli en önskad en trevlig dag så behöver du inte svara. Jag har inte tagit upp något ämne eller så som inte har något alls med denna tråd att göra. Önska bara folk en fin dag

Okej, om jag hade lagt upp bild på min Rolex och skrivit ”ha en trevlig dag” som andra här gör, hade det vart mer okej då enligt dig? Jag fattar inte varför du ska bry dig? Om du inte vill bli en önskad en trevlig dag så behöver du inte svara. Jag har inte tagit upp något ämne eller så som inte har något alls med denna tråd att göra. Önska bara folk en fin dag
Kort svar på din första fråga: Ja.

Som relativt ny på ett forum kan det vara bra att lurka runt lite och kolla hur folk beter sig. Just nu följer du inte mallen för den normale användaren och det reagerar en del på. Att lägga upp en bild på sin klocka och skriva något är helt okej men de är inte vana vid att någon bara skriver ett sånt meddelande utan bild.

Jag klev själv in som en elefant i en porslinsbutik här för 5 år sedan och lyckades nog reta upp en jäkla massa folk. Men man lär sig :)

Tror tyvärr inte den blir verklighet i vare sig 36 eller med vit tavla. Om den blir 41 så skjuter de sig själva i foten.
Blir spännande att se vad som händer oavsett.
Ja det ska verkligen bli spännande! Jag tycker att just detta släpp (om det nu blir något) är svårt att förutspå. Min gissning är iaf 41mm, 21mm mellan luggararna, glide lock.

Tillbaka
Topp