Wow när blir det aktuellt om vilka modeller som släpps i år?Vad tror panelen?
(RPR brukar ju ha rätt bra insikter)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow när blir det aktuellt om vilka modeller som släpps i år?Vad tror panelen?
April 7-13Wow när blir det aktuellt om vilka modeller som släpps i år?
Ojoj det är ju snart! Gud vad spännandeApril 7-13
The Event - Watches and Wonders Geneva 2025
60 brands to exhibit at Watches and Wonders Geneva 2025! The arrival of the Maison BVLGARI and 6 new independent brands is an important step in the evolution of the Salon. Never before has the event welcomed so many exhibitors. Prestigious players, newcomers, new spaces and… new creations to...www.watchesandwonders.com
Spannande vet jag val inte om jag tycker da det lar vara annu mer omojligt att fa kopa nagon nyhet i butik. ja undantaget om du ar en jatteval.Ojoj det är ju snart! Gud vad spännande
Sjävklart är det spännande med nya utsläpp oavsett om de går att köpa till retail eller inte. Har man inte möjlighet att köpa klockan från AD så finns det alltid andra alternativ att få tag på klockan.Spannande vet jag val inte om jag tycker da det lar vara annu mer omojligt att fa kopa nagon nyhet i butik. ja undantaget om du ar en jatteval.
Daremot sa ar det val alltid kul att se vad de hittar pa...
Reperasjon under garantitiden, ikke full service.På service under garantitiden?
Som utlovat en bild på senaste tillskottet.Da ar det bara att saga Stort Grattis till dig.
Nyfiken pa vilken klocka som kanske ar pavag till dig om du har lust att beratta.
Hoppas inte de gör daytonan till 42mm, 40mm är redan att pusha det med mina handleder på 17cmVad tror panelen?
Bra att de är ärliga i alla fall. Och om man är sugen på helguld så är det bara att passa påSvar fra Bjerke (Rolex AD i Norge) til en medlem på Klokkeriet. Listene er helt stengt på modeller som OP34, DJ36/41, Milgauss og Air-king om du ikke har kjøpshistorikk..
Både helguld og Two tone sub kunne man kjøpe.Bra att de är ärliga i alla fall. Och om man är sugen på helguld så är det bara att passa på
Oj det var många modeller.Svar fra Bjerke (Rolex AD i Norge) til en medlem på Klokkeriet. Listene er helt stengt på modeller som OP34, DJ36/41, Milgauss og Air-king om du ikke har kjøpshistorikk..
Man får väl tälta utanför AD’n så kanske man får första tjing hahaSpannande vet jag val inte om jag tycker da det lar vara annu mer omojligt att fa kopa nagon nyhet i butik. ja undantaget om du ar en jatteval.
Daremot sa ar det val alltid kul att se vad de hittar pa...
Det galler ju att AD fortfarande ar AD nar det val galler... Har rensas det friskt bland de mindre familjeagda aterforsaljarna.Man f
Man får väl tälta utanför AD’n så kanske man får första tjing haha
Oj har missat det!Det galler ju att AD fortfarande ar AD nar det val galler... Har rensas det friskt bland de mindre familjeagda aterforsaljarna.
Trakigt da flera av dem var rejala arliga kopman som sag till att skapa goda kundrelationer for framtiden och inte bara ett snabbsalj med max profit.
Haha såklart att det är bara de dyrare klockorna som går att köpaSvar fra Bjerke (Rolex AD i Norge) til en medlem på Klokkeriet. Listene er helt stengt på modeller som OP34, DJ36/41, Milgauss og Air-king om du ikke har kjøpshistorikk..
Deppigt..Svar fra Bjerke (Rolex AD i Norge) til en medlem på Klokkeriet. Listene er helt stengt på modeller som OP34, DJ36/41, Milgauss og Air-king om du ikke har kjøpshistorikk..
800nanting for den utan diamanttavla. 880nanting for den med. SEKVet någon priset för 116506? Står ”price on request”.
Vet någon priset för 116506? Står ”price on request”.
HejVad tror panelen?
Den svarta (utan grönt glas) och den vita har ju slutat tillverkas. De verkar inte vara speciellt eftertraktade.Hej
Jag undrar vad ni tror om hur attraktiva de nuvarande Milgauss blir i framtiden om de slutar tillverka dem i år?
Så är det förstås.Den svarta (utan grönt glas) och den vita har ju slutat tillverkas. De verkar inte vara speciellt eftertraktade.
Definitivt bättre på länkVad tycker folk? Hiss eller diss med canvasband på polaren?
Får man ens leka med band på Rolle
NjaaaaVad tycker folk? Hiss eller diss med canvasband på polaren?
Testa med gummiband, tror de kanske hade passatVad tycker folk? Hiss eller diss med canvasband på polaren?
Inte utan ändlänkar till...Testa med gummiband, tror de kanske hade passat
Utan tvekan med länk. DissVad tycker folk? Hiss eller diss med canvasband på polaren?
Gummi med åndlänkar måste nog vara nått av det fulaste som finns, oavsett klockaInte utan ändlänkar till...