Nej, tror typ samma som nuLåg inte 36mm fluted över 100k innan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, tror typ samma som nuLåg inte 36mm fluted över 100k innan?
Nej, 92 100 kostade den tidigare också.
Ändå rätt kool!
Jag gråter.
Det är ju officiellt att Rolex har tappat omdömet fullständigt. Skrattar rakt ut när jag ser den här.
Det är ju officiellt att Rolex har tappat omdömet fullständigt. Skrattar rakt ut när jag ser den här.
Hahaha ja den där var bara otroligt löjlig...
Finns ju inget att säga. Tråkigast släpp i Rolex historia och det som väl släpptes kom direkt från soptunnan.OBS: Merk også at INGEN av bloggene (Hodinkee, et al) har nevnt noe om Rolex ennå...og det er det nok en grunn til.
Håller med, rena kräkmedlet
Forsåvidt riktig og en tradisjonell kommentar som alltid er der ved hvert Rolexsplipp - men det er noe spesielt som mangler i det store bildet her.Finns ju inget att säga. Tråkigast släpp i Rolex historia och det som väl släpptes kom direkt från soptunnan.
Släppen blir ju bara tråkigare och tråkigare med åren.Forsåvidt riktig og en tradisjonell kommentar som alltid er der ved hvert Rolexsplipp - men det er noe spesielt som mangler i det store bildet her.
Jag gråter.
Det finns massvis av människor i andra världsdelar som en inte gör något annat än att längta efter en tvåtons explorerJapp oklaraste släppet någonsin...
Wimbledon dial finns numera också till DJ36.
Det här var ju inte en ointressant tavla, eller vad tycker ni?
Kan det vara så att Rolex släpper populära referenser i TT för folk som inte lyckas få tag på stål varianterna? Man får nästan det man vill ha, plus att Rolex kan ta lite extra för guldetHaha verkligen. Först SD, sen denna. Vem köper den, vem är den till för? Kandidat för fulaste ref i hela lineupen.
Kan det vara så att Rolex släpper populära referenser i TT för folk som inte lyckas få tag på stål varianterna? Man får nästan det man vill ha, plus att Rolex kan ta lite extra för guldet
Tycker ändå den är rätt cool!Ändå rätt kool!
Ja tack!BLRO också...
RIPDet finns massvis av människor i andra världsdelar som en inte gör något annat än att längta efter en tvåtons explorer
Det var synd, men det känns ändå som en riktigt bra modell.Nya Explorer I har lackad tavla också så nu är det slut med den härliga matta tavlan från föregående generation.