Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Misstänker att länken är något bredare, ser mer proportionell ut nu.Är det någon skillnad på nya och gamla EXP II utöver urverk?
Djupt chockad nu. Djupt oseriöst.
Klarar inte mer WTFs nu
Hahaha herregud...
Klarar inte mer WTFs nu
De tar verkligen ut svängarna...Misstänker att länken är något bredare, ser mer proportionell ut nu.
Jag brukar maila och blir istället förnedrad via mailNya GMT på Oyster och Explorer 36 var kanon. Är det överhuvudtaget meningsfullt att skriva upp sig eller hur är det nuförtiden? Har ringt till AD på andra släpp och förnedrat mig, så är inte supersugen på att göra det i år också
Var många märkliga rykten kring Daytona inför Rolex announcment, inga av dem stämde som tur är. Känns som folk spred rykten i syfte att trycka upp priserna ännu mer på redan överhypade modellerDen gröna Daytonan, aka. John Mayer verkar vara kvar? Den har väl ryktats att bli discontinued?
Haha. Jag vet inte om du har köpt från AD historiskt sett, men om du har det så borde man med din historik ändå ligga bra till tänker jag…Jag brukar maila och blir istället förnedrad via mail
Mycket bra faktiskt!Den här nya tavlan var ju riktigt häftig.
Lite 50/50, så jag ska nog inte klagaHaha. Jag vet inte om du har köpt från AD historiskt sett, men om du har det så borde man med din historik ändå ligga bra till tänker jag…
2 tone exp1 är obeskrivligt fånigt, faktiskt.Jag alskar Rolex, all samlad “varldsexpertis”, var det ngn som gissade halften “ratt” ? jag ar konservativ och tycker de ej ska tokslappa for mkt, small continious improvements is the name. Forra svangens OP, var winners, denna gang med “vilda tavlor”, not so much. Xtra kul ar de som haft flis och hoardat John Mayers, om man far vara lite skadeglad. Bast: att de beholl stal bezel pa Exp II, samst 2 tone Explorer...
Inte vad jag märktHöjde de precis priset på DJ med?