Finns det någon här på forumet med en 116619?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känns den rätt för dig så är det ett bra val och det är väl det viktiga. Glad Midsommar!Jamen om mr Hardy, Federer och fd Prinsen och Duke of Sussex har en Polar Explorer 2 GMT så måste man väll göra något rätt i sitt val av Rolle, eller?
Jomenvisst, känns väldigt bra och super i midsommarsolenKänns den rätt för dig så är det ett bra val och det är väl det viktiga. Glad Midsommar!
Jag hörde olika röster om huruvida den interna AR i den nya Subach gör skillnad i läsning. Döm själv. Diskutera gärna.
Absolut! Har alltid tyckt att Explorer II polar är otroligt fräsch. Bästa sommarklockan IMO ☺Jamen om mr Hardy, Federer och fd Prinsen och Duke of Sussex har en Polar Explorer 2 GMT så måste man väll göra något rätt i sitt val av Rolle, eller?
Hur Rolex gått ut med att de nya klockorna har inre AR?Jag hörde olika röster om huruvida den interna AR i den nya Subach gör skillnad i läsning. Döm själv. Diskutera gärna.
Jodå!Hur Rolex gått ut med att de nya klockorna har inre AR?
Källa?
Rolex
Jo, det förstod jag. Men var har de gått ut med det, video, artikel?
Står på hemsidan om du går in på OPJo, det förstod jag. Men var har de gått ut med det, video, artikel?
Ja, Rolex har använt den interna AR sedan förra året på de nya Suba och EX 1. Jag vet inte hur det är med de nya OP: erna ...Hur Rolex gått ut med att de nya klockorna har inre AR?
Har du redan fått din 126234? Har för mig att vi beställde ungefär samtidigtMatchande tavlor måste man ha
hej! har en fråga till er, jag har en vän som vill köpa en rolex YM 2015 och dom kollar upp den på pantbanken och tjejen säger att certet inte är ok då det ej lyser upp i hörnet med uv lampa,någon som vet nåt om det här?
Ja, fick den i veckanHar du redan fått din 126234? Har för mig att vi beställde ungefär samtidigt
Det var på krons va? Hoppas min kommer snart också dåJa, fick den i veckan
Denna var ifrån Nymans. Den är grym nu när solen skiner så får hoppas du får et samtal snartDet var på krons va? Hoppas min kommer snart också då
Denna var ifrån Nymans. Den är grym nu när solen skiner så får hoppas du får et samtal snart
tackar för svar, vet du när det infördes?Inte alla som har UV-märkningen, beroende på om certet är av äldre generation.
Aa okej då är jag med Ja den är riktigt sommarblingig!Denna var ifrån Nymans. Den är grym nu när solen skiner så får hoppas du får et samtal snart
Det är 1-4 månaders leveranstid på DJ36 med blå tavla, jubilee och räfflad bezel. Tror @Ukjent fick sin efter knappt 2 månader!Riktigt fin! Gratulerar. Får man fråga hur länge du fick vänta?