tackar för svar, vet du när det infördes?
Tyvärr inte, och jag tror inte det är officiellt heller. Prova söka på Rolex Forums om du inte får ett bättre svar här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kunde inte Rolex göra den lite mer "blingig", tycker att den är lite för diskret. Men riktigt fin helt klart!Denna var ifrån Nymans. Den är grym nu när solen skiner så får hoppas du får et samtal snart
Haha! Svårt att se hur dom skulle få till det utan att lägga till massor med diamanter på denKunde inte Rolex göra den lite mer "blingig", tycker att den är lite för diskret. Men riktigt fin helt klart!
Jo, det förstod jag. Men var har de gått ut med det, video, artikel?
Någon här som vet om Rolex original oysterflex som sitter på daytona och YachtMaster passar till sub 114060 ?
Oj vad snyggt!Oysterflex on Ceramic Submariner 114060 - Rolex Forums - Rolex Watch Forum
Oysterflex on Ceramic Submariner 114060 Rolex General Discussionwww.rolexforums.com
Föredrar också den config:en@KenKun tyckte ändå det blev mindre klossigt med de där endlinksen jämfört med andra varianter. Synd på mellanrummet bara
Han har alltså tagit end links för daytona och Rolex original oysterflex om jag fatta de rättOysterflex on Ceramic Submariner 114060 - Rolex Forums - Rolex Watch Forum
Oysterflex on Ceramic Submariner 114060 Rolex General Discussionwww.rolexforums.com
AM endsHan har alltså tagit end links för daytona och Rolex original oysterflex om jag fatta de rätt
Vart köper man dessa end link som passar till Rolex OF ?Oysterflex on Ceramic Submariner 114060 - Rolex Forums - Rolex Watch Forum
Alltid tråkigt med felinställt band.Oj vad snyggt!
Bjuder på en bonus, även den från TRF
Känns så knasigt när vissa inte ser detAlltid tråkigt med felinställt band.
Small fasades ut mot Medium under 2018.Fick mediumboxen till min nya SS Daytona och även till Pepsin, borde de inte ha smallboxen eller är det inte så noga med det?
"Förr" var det väl liten box till SS, mediumbox till TT och stora boxen till PM?
Om jag fick välja, så skulle alla komma med small. Boxarna tar så mycket platsSmall fasades ut mot Medium under 2018.
Milt sagt..Om jag fick välja, så skulle alla komma med small. Boxarna tar så mycket plats
Om jag fick välja, så skulle alla komma med small. Boxarna tar så mycket plats
Haha ja!Jag föredrar också small av precis samma anledning
Platina har väl en gigantbox?
Folk kör med för långa längder, då blir det inte bra. Precis på samma sätt som folk som inte kortar sina länkar och går runt med slappt sittande klockorÄr det för att banden är för långa eller har det med något annat att göra?
Klanka inte ned på bilhandlarhäng nu, det är ju ändå sommar…Folk kör med för långa längder, då blir det inte bra. Precis på samma sätt som folk som inte kortar sina länkar och går runt med slappt sittande klockor