• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
Har inte mätt skillnaden men jag tycker jag justerar ett par gånger i veckan nu när det är varmare.. Tur att även dj har justerbart med easylink. Har alla moderna modeller det nu? OP?
 

dempha

Rolex
2-Faktor
Min högra handled är 19 cm i omkrets. Det räcker dock att det blir varmare, jag jobbar två dagar på tomten och det sväller med en halv centimeter. Har du det också?
20210608_183115-01-01.jpeg
20210608_201020-01.jpeg
Samma här, min handled varierar också väldigt mycket i storlek från dag till dag...
 

Rulle

Audemars
vet någon om nya op 36(126000) har samma storlek på infästet till claspet som gamla 36an(116000) har?

tror den gamla mäter 16 vid claspet?!
 
Vad säger ni om möjligheten att köpa en YM 40 från AD idag? Hade möjligheten för 6 månader sen, men tackade nej då. Men kan ändå inte riktigt släppa taget. Jag tycker YM Rhodium är riktigt nice…
 

KPEI

Omega
2-Faktor
Vad säger ni om möjligheten att köpa en YM 40 från AD idag? Hade möjligheten för 6 månader sen, men tackade nej då. Men kan ändå inte riktigt släppa taget. Jag tycker YM Rhodium är riktigt nice…

God vill minnas jag såg en i skyltfönstret för en månad sedan. Så om du inte kan få den direkt borde det inte röra sig om mer än max nån månads kötid. Modellen har aldrig lyft vilket är lite konstigt. Tekniskt och materialmässigt är den ju bra.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Sprang på en kompis som precis fått sin YM och blev tvingad att prova. Första gången jag provar en klocka med Oysterflex, den satt riktigt gött.
2 minuter tidigare hade jag sprungit på en annan känning som precis fått tag i en 5513. Den provade jag inte men den var riktigt najs. Fel länk men visarna matchade perfekt indexens gula ton. Hade jag fått välja en så hade jag tagit båda två!
90E925D2-7F3B-4753-BA67-03265F578945.jpeg
 
Topp