Reservoir? Är det Caran d'Ache som tillverkar dessa också?Jag glömde att visa upp en liten present jag fick när jag fick min Cermit för en månad sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Reservoir? Är det Caran d'Ache som tillverkar dessa också?Jag glömde att visa upp en liten present jag fick när jag fick min Cermit för en månad sedan.
Är det 69 pund som avses eller hur ska man tolka punkterna?
Reklam från 1964.
Svar ja.Är det 69 pund som avses eller hur ska man tolka punkterna?
Okej, om jag räknat rätt (?) baserat på pundets pris 1964 så skulle det i så fall innebära att det idag motsvarar 10 633 kr, sjukt ändå!Svar ja.
Men du maste ocksa kommaihag att detta ar fore valutareformen 1971
Sa priset du ser a Pound.Shilling.Pence
Högklassig penna med en krona. Och vem som gör dem för dem vet jag inte.Reservoir? Är det Caran d'Ache som tillverkar dessa också?
Snarare 14 500 sek? Men lite skillnad mot idagOkej, om jag räknat rätt (?) baserat på pundets pris 1964 så skulle det i så fall innebära att det idag motsvarar 10 633 kr, sjukt ändå!
Jag glömde att visa upp en liten present jag fick när jag fick min Cermit för en månad sedan.
Den smalare Rolex-pennan är ju Caran d'Aches designklassiker 849 med lite Rolex-styling. Därav min fråga..Högklassig penna med en krona. Och vem som gör dem för dem vet jag inte.
Den där tavlan är ball!Ps. Fick ingen fin penna eller kikare, men rockar de inofficiella Rolexsandalerna från dollarstore.
Ds. Var tvungen att trycktesta klockan med dopp
OPn är det min brorsa som äger och han tog faktisk över suben tidigare i veckan så av dom är det endast DJen som är kvarKeepers?
Ah. Fick du skriva upp dig på en 124060? KulOPn är det min brorsa som äger och han tog faktisk över suben tidigare i veckan så av dom är det endast DJen som är kvar
Dock hade jag haft kvar min 114060 om det inte var för att det kommer en ny sub in i samlingen nångång i framtiden när jag får min 124060
På rätt arm ser 41 riktigt bra ut. Annars funkar 36 också!Hej!
Vad är era åsikter om den gröna OP:n på 41mm? Är supersugen på en i färg, typ grön, gul eller tiffany. Men ja, dyra är dom ju.
Åsikter, värt att betala premien?
YesAh. Fick du skriva upp dig på en 124060? Kul
Tror också att den kan sitta fint. Blir att uppgradera från en enkel DJ 36mm med svart tavla till den sannolikt.På rätt arm ser 41 riktigt bra ut. Annars funkar 36 också!
Angående marknadspriset. Om du köper för att behålla så jämnar det ut sig efter ett par år
Ja, den är precis lagom knasig och också lite stelthig i low lightDen där tavlan är ball!
Aha. Nybörjarmisstag nummer ett då.Tror också att den kan sitta fint. Blir att uppgradera från en enkel DJ 36mm med svart tavla till den sannolikt.
Är ganska ny med Rolex i synnerhet, men egentligen också med klockor i ren allmänhet. Jag ser dem mest som en alternativinvestering - ett bankkonto med god ränta runt vristen - och samtidigt som ett hantverk och en fröjd för ögat.
Återkommer med recension!
Nä syftet är inte att tjäna pengar. Syftet är kapitalplacering samtidigt som man får en riktigt fin unik klocka.Aha. Nybörjarmisstag nummer ett då.
Köp för att du gillar klockan, inte för en eventuell vinst.
Vristen sitter i underbenet.
Vad tänker du på?@Millenary Watches, är det här ett skämt?
Nu vet jag iof att du trollar. Men, känns närmare 30k extra som ev seriös prissättning för en kall modell?Vad tänker du på?
Marknadspriserna för Rolex kan alltid diskuteras. Det är för närvarande den billigaste vita 226570 på marknaden från handlare såvitt vi har kunnat hitta. Väntetiden på denna modell idag från AD tyder inte på att det är en kall modell.Nu vet jag iof att du trollar. Men, känns närmare 30k extra som ev seriös prissättning för en kall modell?
Marknadspriserna för Rolex kan alltid diskuteras. Det är för närvarande den billigaste vita 226570 på marknaden från handlare såvitt vi har kunnat hitta. Väntetiden på denna modell idag från AD tyder inte på att det är en kall modell.
Sluta gnäll. Låt @Millenary Watches sköta sitt och så sköter du ditt. Antagligen lär de märka förr eller senare om den är blir såld eller inte till begärt pris.”Ok”, såklart trams vilket du vet.
Man blir ju sugen på att dega 40% överpris när butiken utlovar leverans inom tre veckor.