Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JoTjena gänget!
Vill kolla med er som har en kermit. Ska certet för en 05 inte innehålla LV? Tack på förhand!
![]()
Kan absolut vara korrekt. Enda sättet att se om det är en LV på cert som inte är från USA vore att den har den gröna taggen märkt LV eller ett V efter 16610.Tjena gänget!
Vill kolla med er som har en kermit. Ska certet för en 05 inte innehålla LV? Tack på förhand!
![]()
Väldigt skralt utbud. Var där idag med.![]()
Emirates Mall - Inte en Rolexklocka i hela butiken (mer el. mindre). Några damklockor med diamanter... ja ni vet, de vanliga. Kvinnor kan handla
Besvärade mig inte att fota tomma hyllor så ni får denna vackra bild istället.
16610LV hade papperscert fram till mitten på z-serien(2007) och på dessa framgick inte att det var en 16610LV.Tjena gänget!
![]()
Den gjorde du en bra deal på16610LV hade papperscert fram till mitten på z-serien(2007) och på dessa framgick inte att det var en 16610LV.
Det var endast på den vita ytterkartongen och det gröna swimpruf tagget som det stod 16610LV.
Inte ens på den gröna klisterlappen på bakboetten stod det 16610LV utan bara 16610.
På nyare Kermit 2007 och framåt som har plastcert är det lättare eftersom det står 16610LV på certet.
Bifogar ett par bilder på min LV med fullset som jag köpte ny 2007.
![]()
![]()
Var Rolex först med datumbubbla?
Fick rabatt på det priset ocksåDen gjorde du en bra deal på![]()
Man undrar ju hur kul det kan vara som anställd att jobba i en butik ”utan produkter att sälja”..![]()
Dubai Mall, Vacker butik - inga klockor.
Rätt chill att vara vakt där![]()
Dubai Mall, Vacker butik - inga klockor.
Jag gillar hur säljaren medvetet inte tagit med kronan på låset. Det ser bara ut som en knapp.Hur skulle ni säga att skicket är pá denna?
Fick lite bilder skickade till mailen ocksá och länken ser inte ut att ha sá mycket stretch i alla fall. Tavlan och visarna ser fina ut.
Ser självklart själv att den har blivit polerad, men jag kan inte avgöra hur mycket/hur bra det är gjort själv
Har kontakt med säljaren dá jag bara bor 5 mil ifrán, tror att priset gár att diskutera ner lite ocksá.
![]()
Rolex Day-Date 36 President Yellow Gold Diamond Dial säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 185 939 kr
Rolex Day-Date 36 Annons: 185 939 kr Rolex Day-Date 36 President Yellow Gold Diamond Dial, Referensnummer 18038; Gulguld; Automatisk; Skick Mycket bra; År 1988; Klocka med originallåda;www.chrono24.se
Tack pá förhand!
Annars finns ju det några på Köp & SäljHur skulle ni säga att skicket är pá denna?
Fick lite bilder skickade till mailen ocksá och länken ser inte ut att ha sá mycket stretch i alla fall. Tavlan och visarna ser fina ut.
Ser självklart själv att den har blivit polerad, men jag kan inte avgöra hur mycket/hur bra det är gjort själv
Har kontakt med säljaren dá jag bara bor 5 mil ifrán, tror att priset gár att diskutera ner lite ocksá.
![]()
Rolex Day-Date 36 President Yellow Gold Diamond Dial säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 185 939 kr
Rolex Day-Date 36 Annons: 185 939 kr Rolex Day-Date 36 President Yellow Gold Diamond Dial, Referensnummer 18038; Gulguld; Automatisk; Skick Mycket bra; År 1988; Klocka med originallåda;www.chrono24.se
Tack pá förhand!
63600 super jubilee passar.Någon som vet hur det fungerar och hur mycket det kostar att byta ut ett Oyster Bracelet till en 214270?
63600 super jubilee passar.
Steg 1) köp
Steg 2) montera
Gick att beställa hos AD för ca 13000 kr för några år sedan (egen erfarenhet). Hur det ser ut nu är desto mer oklart. Mitt tips är att antigen köpa ett på från handlare på internet alternativt ringa runt till AD för att se om det går att lösa.
info: https://millenarywatches.com/rolex-superjubilee-63600-guide/
Inser också att frågeställaren inte frågade specifikt om jubilee? Utan bara nytt oyster?
Edit: ping @olander08[/US
[/QUOTE]
Kostade super jubilee ”bara” 13k?!
Jubilee till 126710 kostar över 23..
Inser också att frågeställaren inte frågade specifikt om jubilee? Utan bara nytt oyster?
Oyster till sub med glidelock kostar 24500 så utan glidelock borde väl vara lite billigare kanske. Ring ad
Edit: ping @olander08
![]()
14 k visst. Här är gamla mailet från AD ganska exakt 3 år sedan.
Ändå anmärkningsvärt med 10k skillnad på det och gmt-jubilee![]()
Finns formodligen en hel del produkter att salja. Men inte till DIGMan undrar ju hur kul det kan vara som anställd att jobba i en butik ”utan produkter att sälja”..