JJsthlm
Basic
Ja troligtvisFinns formodligen en hel del produkter att salja. Men inte till DIG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja troligtvisFinns formodligen en hel del produkter att salja. Men inte till DIG
Nymans-eventet? Något annat kul där? Jobbet tog över, så hann tyvärr inte kila förbiJäklar va fin den va ny daytonan.
![]()
HahaJag gillar hur säljaren medvetet inte tagit med kronan på låset. Det ser bara ut som en knapp.
Daytona i vitguld på oysterflex skapade habegär och sen är det ju alltid kul att se urmakare in action. Annars mycket folk och svårt att komma fram till montrarnaNymans-eventet? Något annat kul där? Jobbet tog över, så hann tyvärr inte kila förbi
Är årets event som tidigare år? ..alla Nymans/Krons Klockmärken som har montrar?Daytona i vitguld på oysterflex skapade habegär och sen är det ju alltid kul att se urmakare in action. Annars mycket folk och svårt att komma fram till montrarna![]()
![]()
Nej, bara Rolex och Tudor (samt Rare Jewelry)Är årets event som tidigare år? ..alla Nymans/Krons Klockmärken som har montrar?
Jubileum, nymans som firar 170 år.Är årets event som tidigare år? ..alla Nymans/Krons Klockmärken som har montrar?
Så själva eventet är mindre dårå?Nej, bara Rolex och Tudor (samt Rare Jewelry)
Var kul att se urmakarn jobba. Man inser va små verken är när man ser de live. Klämde på en hel del klockor i guld. Vitgulds sub med blå bezel var riktigt snygg.Nymans-eventet? Något annat kul där? Jobbet tog över, så hann tyvärr inte kila förbi
Stämmer, det var ett mindre event i år. Dock ingen brist på bubbel och snittarSå själva eventet är mindre dårå?
Edit: Eller är det mer "Bar bord"![]()
Var kul att se urmakarn jobba. Man inser va små verken är när man ser de live. Klämde på en hel del klockor i guld. Vitgulds sub med blå bezel var riktigt snygg.
Riktigt trevligt event.
Hur många rolex äger du sen tidigare?Idag var det äntligen min tur på den låååånga intresselistan.
GMT 126710 BLRO
Grymt nöjd! Tycker den gör sig väldigt bra på oysterlänk.
Möjligtvis finns där förhand beställda klockor som ska hämtas av kunder. Men det är konstigt om inte ens Datejust modeller finns till salu för de är ju så vanliga att vanligtvis dom ligger på skyltfönstret.Man undrar ju hur kul det kan vara som anställd att jobba i en butik ”utan produkter att sälja”..
Jasså det tror du.Möjligtvis finns där förhand beställda klockor som ska hämtas av kunder. Men det är konstigt om inte ens Datejust modeller finns till salu för de är ju så vanliga att vanligtvis dom ligger på skyltfönstret.
Är det vanligt att folk använder OP 34mm? Hur stor skillnad gör det visuellt jämfört med 36mm?
Är ute efter en Rolex med rosa tavla, men majoriteten av dom man hittar i EU är 34 mm, vilket känns aningen litet. Tycker att 36mm är perfekt. Men jag kan mycket väl ha helt fel, brukar ha det![]()
@drmission Har inte du några bra jämförelsesbilder på Date 34 och DJ36?Är det vanligt att folk använder Datejust/OP 34mm? Hur stor skillnad gör det visuellt jämfört med 36mm?
Är ute efter en Rolex med rosa tavla, men majoriteten av dom man hittar i EU är 34 mm, vilket känns aningen litet. Tycker att 36mm är perfekt. Men jag kan mycket väl ha helt fel, brukar ha det![]()
@Stuffe @Ukjent kan återkomma med bilder@drmission Har inte du några bra jämförelsesbilder på Date 34 och DJ36?![]()
Jag har en OP34. Sitter perfekt på min 16,5 cm handled.Är det vanligt att folk använder Datejust/OP 34mm? Hur stor skillnad gör det visuellt jämfört med 36mm?
Jag har en OP34. Sitter perfekt på min 16,5 cm handled.
Ser ut att sitta fint. Jag tycker OP34 av förra generationen funkar bra i storlek men den nya/senaste modellen upplevs som betydligt mindre med sitt case.Jag har en OP34. Sitter perfekt på min 16,5 cm handled.![]()
Det vore riktigt schysst!
Ser riktigt fint ut, tack för bilden!Ligger väl kring 17 cm, sá vi är ganska lika
![]()
Det vore riktigt schysst!
Ser riktigt fint ut, tack för bilden!Ligger väl kring 17 cm, sá vi är ganska lika
![]()