Vilken jäkla gottegris, de mår riktigt bra ölen utanför magen också ser jag. Måste vara svårt att välja av de där pjäserna.Det ar gott med ol...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken jäkla gottegris, de mår riktigt bra ölen utanför magen också ser jag. Måste vara svårt att välja av de där pjäserna.Det ar gott med ol...
![]()
Behåll knastret (YM)!Jag försöker hålla i principen 1 klocka in 1 klocka ut. Tanken är att skaffa en GMT i stål och rosé eller en submariner med den gröna ringen. Så vore intressant att höra vilken av nedan ni i forumet skulle säga ska bort.![]()
Man far ta nagot annat till vardags...Vilken jäkla gottegris, de mår riktigt bra ölen utanför magen också ser jag. Måste vara svårt att välja av de där pjäserna.
När solen väl lyser så slår få tavlor YM platinatavlanBehåll knastret (YM)!
![]()
Vilken fantastisk samling du har, riktigt härligt och se!Man far ta nagot annat till vardags...
Jag har faktiskt aldrig sett en annan WG YMII "In the Wild". YG stoter jag pa har och dar...men WG verkar vara en riktig enhorning.Sa lite kul ar det att vara unik..
![]()
Ja, det är 126610LN. Jag mätte 5-siffran några gånger från en vän, inget mer. Jag har använt keramik 114060 ett tag, som många anser vara mer "maskulint" på grund av sin fyrkantiga form jämfört med den senaste versionen. Efter en tid kan jag säga att 40-mm-versionen är mycket filigran jämfört med 126610, men mer uttrycksfull i mottagningen. Den nyaste 41 mm har dock många förbättringar; en längre gångreserv och en intern AR, som tar fram djupare svärta från urtavlan och ger trots allt en bättre avläsning av indikationer. Min handled på 19 cm passar bättre till 126610, men jag kunde bära den tidigare versionen också. Jag sålde 114060 bara för att den inte hade något datum, och jag kommer definitivt att köpa den 5-siffriga versionen. Här är en jämförelse av den keramiska 40mm utan datum med min 126610LN.En 126610, eller hur? Har du även kört föregående och 5-digit tidigare? Upplevelse i jämförelse?
Tråkigt. Men de såldes för en god sak. Man måste ju bo nånstans, klockor kan man alltid få tag i.Man blir lite tårögd. Lyckades köpa två hos AD. Första såldes för att sponsra första lägenheten. Den andra gick till kostnader efter två vattenläckor i en annan lägenhet. 2016-2017.
Stort tack för grym återkoppling - Säg till om du vill byta 126610:an mot en 16610 i utomordentligt skickJa, det är 126610LN. Jag mätte 5-siffran några gånger från en vän, inget mer. Jag har använt keramik 114060 ett tag, som många anser vara mer "maskulint" på grund av sin fyrkantiga form jämfört med den senaste versionen. Efter en tid kan jag säga att 40-mm-versionen är mycket filigran jämfört med 126610, men mer uttrycksfull i mottagningen. Den nyaste 41 mm har dock många förbättringar; en längre gångreserv och en intern AR, som tar fram djupare svärta från urtavlan och ger trots allt en bättre avläsning av indikationer. Min handled på 19 cm passar bättre till 126610, men jag kunde bära den tidigare versionen också. Jag sålde 114060 bara för att den inte hade något datum, och jag kommer definitivt att köpa den 5-siffriga versionen. Här är en jämförelse av den keramiska 40mm utan datum med min 126610LN.![]()
![]()
Riktigt tjusigt! Fenomenalt band - Var kommer det ifrån?![]()
Ref 1016
Tack, men jag kommer inte att använda den. Vi gillade varandra väldigt mycket.Stort tack för grym återkoppling - Säg till om du vill byta 126610:an mot en 16610 i utomordentligt skick![]()
Hei - takk for det! Det er en reim ifra Artem straps, sailcloth. Noe stive men god kvalitet.Riktigt tjusigt! Fenomenalt band - Var kommer det ifrån?
Vilken modell drömmer du om?![]()
Planer och drömmar om fler Rolex fanns ju, men allt ikring Rolex har blivit så tokigt nu att jag i princip gett upp.
Man får istället glädjas åt och uppskatta de man redan har.
Förutom Platona då, dvs rimliga val: Milgauss med svart tavla och grönt glas. DJ41 stål, vitguldsring, vit tavla och Jubileelänk.Vilken modell drömmer du om?
Allt är ju görbart, förutom Platonan.Förutom Platona då, dvs rimliga val: Milgauss med svart tavla och grönt glas. DJ41 stål, vitguldsring, vit tavla och Jubileelänk.
Typ enda standard Rolex jag skulle kunna tänka mig i dagsläget..Allt är ju görbart, förutom Platonan.
Har ägt den. För tung![]()
"Standard"Typ enda standard Rolex jag skulle kunna tänka mig i dagsläget..
Har blivit aningen fartblind"Standard"![]()
Issued?Kollar på ett inslag från Sky News som var om frivilliga i England som ville ansluta med den Ukrainska militären. Och denna legend rullar upp med vad som ser ut att vara en DD
![]()
Hahah, han får ta och gravera den innan han drar ut!Issued?![]()
Vet inte om jag orkar med "the game" just nu...Allt är ju görbart, förutom Platonan.
Har ägt den. För tung![]()
Hade nog också tröttnat om jag hade börjat samla idag. Eller, jag hade nog börjat titta mer på andra märken dåVet inte om jag orkar med "the game" just nu...![]()