• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

85E5A314-79BC-46E5-B65C-4FC84905E00F.jpeg

Och detta är väl ett klockforum? Klart man har rätt att vara sur när man själv har 0 chans på att köpa en ny Rolex-klocka
Diskutera mer än gärna klockor här. Orättvisor och annonser kan med fördel diskuteras här:

Diskutera mer än gärna klockor här. Orättvisor och annonser kan med fördel diskuteras här:

Vad gör du på ett klockenusiastforum då då? Troll.

Vad gör du på ett klockenusiastforum då då? Troll.
Träffade jag en öm tå på något sätt. Hur visste du att jag är ett troll? Trodde vi var säkra bakom våra nicks… tydligen inte. Inte bra det här. Här kommer en Rolex som förhoppningsvis bidrar till tråden med just klockor.

Tycker att storleken är perfekt på nya Expy 1. Den upplevs som nättare. Mycket på grund av den avsmalnande länken. Kommer bli en fin sommarklocka. Men den har fått konkursens från den här härligt vulgo Bvlgarin.

45BD5B12-A75E-45B8-A561-144DF1C55863.jpeg
6AFA9A8A-407E-4C7B-A1B4-B487A8D67F9E.jpeg

Jay Leno om att vilja känna sig som en kund. Byt ut Ferrari till sportrolle så blir det rätt komiskt. :)

Fast jag vill hävda att du är i stort sett helt safe med en beg Rolex när det gäller service och reparationer i jämförelse med en beg Ferrari, eller vilken gammal sportbil som helst egentligen. Det enda som är knepigt med Rolex är att köpa en till listpris, hos AD. Tar du dig förbi den detaljen kan du se fram emot en problemfri tillvaro.

Fast jag vill hävda att du är i stort sett helt safe med en beg Rolex när det gäller service och reparationer i jämförelse med en beg Ferrari, eller vilken gammal sportbil som helst egentligen. Det enda som är knepigt med Rolex är att köpa en till listpris, hos AD. Tar du dig förbi den detaljen kan du se fram emot en problemfri tillvaro.
Absolut korrekt ekonomisk analys men Jay och själva videon i sig handlar om WIS och dess counterpart. Förträffligt spot on

Absolut korrekt ekonomisk analys men Jay och själva videon i sig handlar om WIS och dess counterpart. Förträffligt spot on
Ah, har faktiskt sett den där videon så klickade inte på den igen. Däremot hade jag för mig att han pratade mer om bemötande och servicefrågor i den, men som du påpekar så handlar den ju om just den där exklusiviteten och tacksamheten man skall känna när man blir "utvald" att få betala tio-, eller hundratusentals kronor för något man egentligen inte behöver.. alltså lyxvaror.

Da har Torneau Whalers Village besokts.

Inte en enda ny Rolex att titta pa.

Men begagnat till marknadspris fanns det hyfsat gott om.
Dock var det mest "watch only" och kanndes allmant slitet.
Saljtjejjen var trevlig och bjod pa vatten....men klockor var det valdigt uppenbart att jag kunde glomma.

20220305_152056.jpg
20220305_153659.jpg
20220305_153709.jpg

Jo men senare i klippet säger han ju att han inte är villig att köpa två skräpbilar för att få köpa den mer eftertraktade. För över konceptet till Rolex ad som vill kränga 5 dj 2 tone för att du ska få köpa en sub :)

Tillbaka
Topp