Det är bara en klocka.Fy helvete vad förbannad jag blir när jag ser sånt här... här sitter folk och väntar och så hämtar han ut klockan idag, åker hem och lägger ut den med en gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bara en klocka.Fy helvete vad förbannad jag blir när jag ser sånt här... här sitter folk och väntar och så hämtar han ut klockan idag, åker hem och lägger ut den med en gång.
Kan du vänligen skicka denna info till [email protected] och sabina@bergstromsur.comFy helvete vad förbannad jag blir när jag ser sånt här... här sitter folk och väntar och så hämtar han ut klockan idag, åker hem och lägger ut den med en gång.
Och detta är väl ett klockforum? Klart man har rätt att vara sur när man själv har 0 chans på att köpa en ny Rolex-klockaDet är bara en klocka.
Det har jag redan gjortKan du vänligen skicka denna info till [email protected] och sabina@bergstromsur.com
Edit: nvm, detta är fel tråd för att diskutera priserKan du vänligen skicka denna info till [email protected] och sabina@bergstromsur.com
Diskutera mer än gärna klockor här. Orättvisor och annonser kan med fördel diskuteras här:Och detta är väl ett klockforum? Klart man har rätt att vara sur när man själv har 0 chans på att köpa en ny Rolex-klocka
Det har jag redan gjort
bra jobbat. Jag och många andra tackar.Det har jag redan gjort
Vad gör du på ett klockenusiastforum då då? Troll.Diskutera mer än gärna klockor här. Orättvisor och annonser kan med fördel diskuteras här:
Rolex - Tråden där ni diskuterar ”värdeökning”, listor, orättvisor och spåkulor
For real 😂 Är någon så dum å betalar 500k för en stålklocka 🙄 https://www.blocket.se/annons/halland/rolex_116500ln_panda/99712342 Det kan man tycka. Men skulle klockan bli bättre om den var i något annat material?klocksnack.se
Blocket (och andra tokiga annonser)
När man ska sälja nipple covers men hamnar i klockträsket...klocksnack.se
Edit trea på bollen att kontakta BergströmsFy helvete vad förbannad jag blir när jag ser sånt här... här sitter folk och väntar och så hämtar han ut klockan idag, åker hem och lägger ut den med en gång.
Tänker inte lägga något krut på detta svar, dock så verkar det som annonsen försvann fortare än kvickt.Det är bara en klocka.
"Alex" kan ju ha fatt ett samtal.Tänker inte lägga något krut på detta svar, dock så verkar det som annonsen försvann fortare än kvickt.
Ja, det mesta tyder på detta! Nu kanske han kan få avnjuta den på armen ett tag."Alex" kan ju ha fatt ett samtal.
Inga mer klockor om du annonserar. Skot ditt flippande snyggt.
Staller val Bergstroms i dalig dager om inte annat.Ja, allt tyder på detta! Nu kanske han kan få avnjuta den på armen ett tag.
Tack! Jag kör på lokal tidszon på gmtvisaren, tänkte ändra till LA-tid senare.Grattis fint köp! Haft föregångaren tidigare, fantastisk klocka! Jag är nyfiken på vilken tidszon som kommer bli den alternativa![]()
Träffade jag en öm tå på något sätt. Hur visste du att jag är ett troll? Trodde vi var säkra bakom våra nicks… tydligen inte. Inte bra det här. Här kommer en Rolex som förhoppningsvis bidrar till tråden med just klockor.Vad gör du på ett klockenusiastforum då då? Troll.
Dont hate the player, hate the game!Fy helvete vad förbannad jag blir när jag ser sånt här... här sitter folk och väntar och så hämtar han ut klockan idag, åker hem och lägger ut den med en gång.
Det är väldigt bra sagt. Eftersom gudomliga domar är outforskade, och ännu mindre är det vanliga livssituationer ...Dont hate the player, hate the game!![]()
För jäkla fin!
Fast jag vill hävda att du är i stort sett helt safe med en beg Rolex när det gäller service och reparationer i jämförelse med en beg Ferrari, eller vilken gammal sportbil som helst egentligen. Det enda som är knepigt med Rolex är att köpa en till listpris, hos AD. Tar du dig förbi den detaljen kan du se fram emot en problemfri tillvaro.Jay Leno om att vilja känna sig som en kund. Byt ut Ferrari till sportrolle så blir det rätt komiskt.
Absolut korrekt ekonomisk analys men Jay och själva videon i sig handlar om WIS och dess counterpart. Förträffligt spot onFast jag vill hävda att du är i stort sett helt safe med en beg Rolex när det gäller service och reparationer i jämförelse med en beg Ferrari, eller vilken gammal sportbil som helst egentligen. Det enda som är knepigt med Rolex är att köpa en till listpris, hos AD. Tar du dig förbi den detaljen kan du se fram emot en problemfri tillvaro.
Ah, har faktiskt sett den där videon så klickade inte på den igen. Däremot hade jag för mig att han pratade mer om bemötande och servicefrågor i den, men som du påpekar så handlar den ju om just den där exklusiviteten och tacksamheten man skall känna när man blir "utvald" att få betala tio-, eller hundratusentals kronor för något man egentligen inte behöver.. alltså lyxvaror.Absolut korrekt ekonomisk analys men Jay och själva videon i sig handlar om WIS och dess counterpart. Förträffligt spot on
Fast jag vill hävda att du är i stort sett helt safe med en beg Rolex när det gäller service och reparationer i jämförelse med en beg Ferrari, eller vilken gammal sportbil som helst egentligen. Det enda som är knepigt med Rolex är att köpa en till listpris, hos AD. Tar du dig förbi den detaljen kan du se fram emot en problemfri tillvaro.
screenshota och maila bergströms om det gör dig arg.Fy helvete vad förbannad jag blir när jag ser sånt här... här sitter folk och väntar och så hämtar han ut klockan idag, åker hem och lägger ut den med en gång.