Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
blir inte klok på om det verkligen är nyhetssläpp vid midnatt eller ej?57 min kvar!
Hoho. Air King är fortfarande lika ful!Kan detta vara några av nyheterna kanske?
Personligen tycker jag det vore skumt med kronskydd på Air King. Borde inte rimligtvis Explorer I ha kronskydd i egenskap av bergsklättrar/äventyrsklocka före Air King som väl är en pilotklocka? Inte för att jag nödvändigtvis tycker att Exp I ska ha kronskydd heller. Lite kul ändå kanske.
YM:en tycker jag ser trevlig ut, en naturlig utveckling av nuvarande YM i rose på Oysterflex.
Grönsvart GMT ser inte snygg ut tycker jag.
@KenKun är vaken så antagligen finns det mer hopp än från mig att det är såblir inte klok på om det verkligen är nyhetssläpp vid midnatt eller ej?
Jag gejmar@KenKun är vaken så antagligen finns det mer hopp än från mig att det är så
Garanterat! Bra spanat.Tudor har en countdown timer på sin hemsida, dom kanske kör efter samma schema.
Några tavlor på OP36. Röd och gul verkar det somÄr det några som är discontinued? Hittar inga.
Nog det fulaste Rolex släppt på länge i mitt tycke.Okej, väntade mig inte kronan på vänster sida!
Jag är nog villig att hålla med, inget fan iafNog det fulaste Rolex släppt på länge i mitt tycke.
Mmm...total besvikelseJag är nog villig att hålla med, inget fan iaf
Trodde jag såg fel först. Men den är riktigt ful. Färgen är okej men att kronan är på vänster sida förstör alltOkej, väntade mig inte kronan på vänster sida!
Okej, väntade mig inte kronan på vänster sida!
Haha - underbart märkligt!Okej, väntade mig inte kronan på vänster sida!