Om det nu stämmer, varför...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det är nog så att man gillar den eller inte. Inte mycket där mellan.Den är cool, men jag tycker att tavlan är på tok för rörig fortfarande...
Inte mycket nytt nej men jag diggar den ändåFlopp imo! Hade hoppats på något ”nytt”
Nja, kanske inte nödvändigt egentligen. Men det blir ju lite mer symetriskt med resterande iaf.Enig - den där växer på en! Men att lyfta upp nollan före 5:an som ett banbrytande drag för ökad balans och läsbarhet...nja?
Hahahah, ja jag uppdaterade sidan typ 4ggr innan jag accepterade detShit, jag trodde först att du trollade…
Nej, detta går fetbort i min bok
Tiffany i 36 går iaf få fram när jag surfar in på sidan. Gul o Röd bortaOm det nu stämmer, varför...
Jäkligt konstigt i så fall..Om det nu stämmer, varför...
Tiffany i 36 går iaf få fram när jag surfar in på sidan. Gul o Röd borta
Om det nu stämmer, att vissa tavlor försvinner, så kan jag förstå tänket. Vissa tavlor kanske till och med är svårare att ta fram under pandemitider...Det här är ändå Rolex, åtminstone för mig - Skittråkiga, men genialiska på att bygga varumärke.
Nu kommer mycket handla om vad som inte släpptes, utan vad som istället försvann. Och detta sker kort efter ffa. Omegas släpp av de färgglada AT. Jag gör ingen jämförelse av klockorna som sådana, tycker tex. att de färgglada Omegorna är fantastiskt fina. Och det är fler märken, utöver Omega, som "apat efter" OP. Därav blir det ett jävla långfinger åt resten av branschen. Skapa hype, och gå därifrån därefter.
Samtidigt: Det är också lite taskigt. För samtidigt som man fortsatt bygger varumärket, så drabbar det ju i slutändan entusiasterna. Det här kommer bara än mer driva andrahandspriserna, inte bara på de som utgår, utan även de som finns kvar. Och nej, det är inte Rolex ansvar, men jo, de gör det fullt medvetna om vad som kommer ske härnäst.
Äh, jag vet inte..
Korrigerade mitt inlägg tidigare. Får även jag fram Tiffany i 36.
Fast, det kan ju inte vara så knepigt att måla en tavla i de färgerna som det ryktats om att de försvunnit. Färg liksom …inte någon supersällsynt sten.Om det nu stämmer, att vissa tavlor försvinner, så kan jag förstå tänket. Vissa tavlor kanske till och med är svårare att ta fram under pandemitider...
Men ja, tråkigt för de som verkligen vill ja just den färgen
Ingen aning. KillgissarFast, det kan ju inte vara så knepigt att måla en tavla i de färgerna som det ryktats om att de försvunnit. Färg liksom …inte någon supersällsynt sten.
Det har säkert dryftats strategi under många timmar i Rolex-mötesrum.
Hur lång tid tror ni det tar innan denna kommer ut på marknaden?Fluted green 41 DJ
Tror en variant mellan 1 och 3.Ingen aning. Killgissar
Hypoteser:
1. Vi gjorde vissa färger populära. Andra apar efter. Been there, done that!
2. Vissa färger är krångligare att ta fram än andra. Inte värt
3. Färgerna känns helt enkelt inte lika rätt år 2022
4. Skapa ännu mer hajp över vissa färger. Hann du inte köpa, så är det kört nu. You snooze, you lose
Hört att det kan ta cirka ett halvår tills de anländer till butik, men ej säker.Hur lång tid tror ni det tar innan denna kommer ut på marknaden?
Tänkte exakt samma när jag gick in på deras hemsida imorse..Man får den upp och ner helt enkelt
Vad tror ni om väntetider på en sådan spontant?Denna tycker jag dock var frän, gillade den förra men denna mer!
Den här är väll också ny?Fluted green 41 DJ
Japp, riktigt nice.Den här är väll också ny?
Faktiskt mycket bättre, även om det blir lite klurigare att läsa av tidenMan får ha den upp och ner helt enkelt
Alldeles för lång Men de diskuteras i denna trådVad tror ni om väntetider på en sådan spontant?
Ah tack!Alldeles för lång Men de diskuteras i denna tråd
Rolex - Tråden där ni diskuterar ”värdeökning”, listor, orättvisor och spåkulor
Välkomna att spekulera och diskutera Rolex värdeökning, hur man bäst tar sig in på listor, vilka modeller som kommer bli discontinued och andra spåkule-funderingar. Kör hårt och have fun!klocksnack.se
Går väl att ha den uppochner!Okej, väntade mig inte kronan på vänster sida!
Annorlunda!öööööh???? Hur fan tänkte dom nu?