• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sverigevänner!
A3D14F37-B304-4699-AC63-C284D1F5AC7E.png

Alltså jag gråter över hur otroligt korkat bra den här är.
Aldrig gillat destro och trodde inte jag gillade denna färgkombo när det spekulerades men när jag väl fick se den.. Oj vad bra.

Den skulle ju lyfta vilken grå dag som helst när man slänger på den på morgonen, bravo!

1648623305571.png

edit: denna var ju inte fy skam heller
1648623491052.png

Inte för att jag vill köpa nån av nyheterna, men man kan väl inte klaga på att det varit ett tråkigt släpp i år i alla fall?

OP färgerna Tiffany, Gul o Röd utgått på 41mm
Gul o Röd utgått på 36mm
Tiffany kvar på 36mm

Stämmer detta?

• Like
Reactions: DIR
Aldrig gillat destro och trodde inte jag gillade denna färgkombo när det spekulerades men när jag väl fick se den.. Oj vad bra.

Den skulle ju lyfta vilken grå dag som helst när man slänger på den på morgonen, bravo!

1648623305571.png

1648623491052.png
Har jag fått en stroke eller är den LHD?

1648623305571.png

1648623491052.png
För de som kör klockan på högern är ju nya GMT genial. Det blir ju samma look som vi andra har när vi har de vanliga på vänster.

Tillbaka
Topp