The_Escapement🦜
Silver
Sverigevänner!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gäller alla OP storlekar.. Lagom till påsk kommer de gula gå upp 200% i prisNågra tavlor på OP36. Röd och gul verkar det som
Den är ball, ja men inte snygg. Kanske hade varit bättre med datum på höger sida. Men snackis kommer det bli!Rätt ball nya GMT!
Kommer garanterat bli en snackis o hype. Kul att både Pepsi o Batman får vara kvar.
Trodde jag såg fel först. Men den är riktigt ful. Färgen är okej men att kronan är på vänster sida förstör allt
Haha - underbart märkligt!
Inte Rolex första LHD GMT iaf.öööööh???? Hur fan tänkte dom nu?
Gul är borta på 41/36 samt Tiffany på 41...men kvar på 36.Det gäller alla OP storlekar.. Lagom till påsk kommer de gula gå upp 200% i pris
Där är ju dock datumet på höger sida, att de satt det på vänster tror jag gjorde att den såg lite skummare ut.Inte Rolex första LHD GMT iaf.
Alltså jag hatar inte den.Denna tycker jag dock var frän, gillade den förra men denna mer!
Den är cool, men jag tycker att tavlan är på tok för rörig fortfarande...Denna tycker jag dock var frän, gillade den förra men denna mer!
Flopp imo! Hade hoppats på något ”nytt”Denna tycker jag dock var frän, gillade den förra men denna mer!
Shit, jag trodde först att du trollade…Okej, väntade mig inte kronan på vänster sida!
Har jag fått en stroke eller är den LHD?Alltså jag gråter över hur otroligt korkat bra den här är.
Aldrig gillat destro och trodde inte jag gillade denna färgkombo när det spekulerades men när jag väl fick se den.. Oj vad bra.
Den skulle ju lyfta vilken grå dag som helst när man slänger på den på morgonen, bravo!
edit: denna var ju inte fy skam heller
Den är det!! haha så sjukt (bra)Har jag fått en stroke eller är den LHD?
OP färgerna Tiffany, Gul o Röd utgått på 41mm
Gul o Röd utgått på 36mm
Tiffany kvar på 36mm
Stämmer detta?
Enig - den där växer på en! Men att lyfta upp nollan före 5:an som ett banbrytande drag för ökad balans och läsbarhet...nja?Denna tycker jag dock var frän, gillade den förra men denna mer!
Jag får i alla fall fortfarande fram dem på deras sajt. Men sidan strulade för mig tidigare..
Ny D-Blue
Vart står det att alla utgår?
För de som kör klockan på högern är ju nya GMT genial. Det blir ju samma look som vi andra har när vi har de vanliga på vänster.Alltså jag gråter över hur otroligt korkat bra den här är.
Aldrig gillat destro och trodde inte jag gillade denna färgkombo när det spekulerades men när jag väl fick se den.. Oj vad bra.
Den skulle ju lyfta vilken grå dag som helst när man slänger på den på morgonen, bravo!
edit: denna var ju inte fy skam heller