Husse
Pandion
Nästa år kommer den med datum och bubbla vid kl 6:00!Inga ändringar på Daytona. Uffa!
Då glömmer alla bort årets GMT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästa år kommer den med datum och bubbla vid kl 6:00!Inga ändringar på Daytona. Uffa!
Tänkte precis kommentera med att det är tillåtet med jointer på designavdelningen igen!
Visste inte att syra är lagligt i Schweiz. Bra julaftonsklocka i mitten iaf.
Det behöver du nog inte räkna med.Äntligen kanske vi har en GMT II med åtminstone kortare väntetid än i befintlig katalog?
Räknar inte med något. Kommer säkerligen vara tryck initialt med gråhandlare och scalpers men baserat på reaktionerna här är de befintliga GMTs att föredra.Det behöver du nog inte räkna med.
Du menar den som gick beställa fram tills precis nu?Attans att nya DD Onyx kommer med index på tavlan… hade varit så vackert om tavlan såg ut som gamla onyxen
Ja menade 40Du menar den som gick beställa fram tills precis nu?
Edit: iofs inte till 40, my bad.
Kommer nog bli väldigt mycket tvärtom då alla kommer hypa att den är ’fett rare, aldrig gjorts tidigare (i modern tid) bla blaÄntligen kanske vi har en GMT II med åtminstone kortare väntetid än de i befintlig katalog?
Så tänkte jag med först men att bedöma på kommentarsfälten i olika medier inkl KS har jag inte läst en enda sådan kommentar. Den har inte fått någon kärlek hittills, milt uttryckt.Kommer nog bli väldigt mycket tvärtom då alla kommer hypa att den är ’fett rare, aldrig gjorts tidigare (i modern tid) bla bla
Exakt det som gör den fantastisk imo. Kan ju inte varit många som på allvar hade förväntat sig en destroJag kollar på bilderna fram och tillbaka och jämför klockorna emellan. Helt ärligt, ju mer jag kollar desto mer känns nya GMT efterbliven
Dumsnål variant iaf. Man har inte ens ansträngt sig för att ha datumet på höger sida utan bara flippat tavla & datumhjul. Mycket coolare destro om datumet fortfarande varit på högersida.Exakt det som gör den fantastisk imo. Kan ju inte varit många som på allvar hade förväntat sig en destro
Alla tycker väll olika, jag förstår att vissa tycker den är cool då den sticker ut på ett skumt sätt haha. Men i mitt huvud det går inte ihop, skulle känna mig förvirrad av att ha den på handleden. Ja verkligen, tror de flesta blev chockadeExakt det som gör den fantastisk imo. Kan ju inte varit många som på allvar hade förväntat sig en destro
Men om man ska ha den på högern så är ju datumet rätt. Problemet annars är ju att datumet lätt hamnar under ärmen.Dumsnål variant iaf. Man har inte ens ansträngt sig för att ha datumet på höger sida utan bara flippat tavla & datumhjul. Mycket coolare destro om datumet fortfarande varit på högersida.
Hur tänker du nu? Det hade varit lägre ansträngning att ha kvar datumet på höger iom att de då kunde använt samma tavla (givet att fästena hade passat).Dumsnål variant iaf. Man har inte ens ansträngt sig för att ha datumet på höger sida utan bara flippat tavla & datumhjul. Mycket coolare destro om datumet fortfarande varit på högersida.
Javisst!Dumsnål variant iaf. Man har inte ens ansträngt sig för att ha datumet på höger sida utan bara flippat tavla & datumhjul. Mycket coolare destro om datumet fortfarande varit på högersida.
Finns inget rätt. Quick men lazy fix det här.Men om man ska ha den på högern så är ju datumet rätt. Problemet annars är ju att datumet lätt hamnar under ärmen.
Nog enklare att skära ut datumfönster på urtavlor än att modifiera verket.Hur tänker du nu? Det hade varit lägre ansträngning att ha kvar datumet på höger iom att de då kunde använt samma tavla (givet att fästena hade passat).
Inte behöver verket moddas för att vrida kronan 180 grader?Finns inget rätt. Quick men lazy fix det här.
Nog enklare att skära ut datumfönster på urtavlor än att modifiera verket.
Det är väl ”bara” att vända på urtavlan?Finns inget rätt. Quick men lazy fix det här.
Nog enklare att skära ut datumfönster på urtavlor än att modifiera verket.
Vad är nytt på DSSD? Verk?
Känner mig full när jag tittar på den där…
Bild från @bilal.khan.a
Bild från @Sjxwatches