Ja, fulare och konstigare tavla får man leta efter…Mycket skit, precis som varje år.
Att de behöll tavlan på Airking är verkligen sinnessjukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, fulare och konstigare tavla får man leta efter…Mycket skit, precis som varje år.
Jag trodde faktiskt initialt att klockan var upp-och-ned när jag besökte Rolex hemsida vid släpptiden…Går väl att ha den uppochner!
Det jag gillar med Air King är att jag kan fortsätta hänvisa till den när nya medlemmar frågar efter en Rolex det är kortast kötid på...Mycket skit, precis som varje år.
Kul att gmt är vänster så ingen vill ha den och alla bara kommer nasa den.
Ovant med fluted på platina.
Kul strösselsläpp.
Okej, väntade mig inte kronan på vänster sida!
Tycker rolex släpper bra stensatta klockor nästan varje år. Resten är verkligen inte mycket att hänga i granen.Tycker de här var bästa 2022 släppen
Annars kan du ju vänta tills den kommer till eftermarknad och köpa den för 300-400 k?Försökte mig på en förfrågan beställa den nya GMT men fick blankt nej.
Vad är eftermarknad?Annars kan du ju vänta tills den kommer till eftermarknad och köpa den för 300-400 k?
Blocket etcVad är eftermarknad?
Men jisses Snacka om mind fuck!Okej, väntade mig inte kronan på vänster sida!
Väldigt o-kryddiga allihop egentligen. Men kul att den gröna är åt andra hållet iaf.Bara jag som tycker att nya GMT smiskar pepsin och blnr? Just tillräckligt mycket krydda för att göra det mer spånnande.
Sjuka, dock upplevs glasringen som allt för smal här. Tavlan blir lite naken utanför index också. Känns lite hublot 2016
Visste inte att syra är lagligt i Schweiz. Bra julaftonsklocka i mitten iaf.
Ja det blir faktiskt lite för luftigtSjuka, dock upplevs glasringen som allt för smal här. Tavlan blir lite naken utanför index också. Känns lite hublot 2016
håller med!!Bara jag som tycker att nya GMT smiskar pepsin och blnr? Just tillräckligt mycket krydda för att göra det mer spånnande.
Det är verkligen galet. Måste vara ett tidigt 1:a aprilskämt
Jag tycker inte kronan är så farlig, datumbubblan däremot. Blir så fel i huvudet.
På något sätt känns den mer accepterbar på Jubilee länk, vet inte om ni håller med (?)
Håller 100% med. Allt kändes OK tills jag såg det!Jag tycker inte kronan är så farlig, datumbubblan däremot. Blir så fel i huvudet.
Varför galet? Man ställer in tiden och så är aldrig kronan i vägen igen.
Nää.. Alltså färgerna hade jag bäl kunnat acceptera, även om jag själv aldrig skulle ha valt att köpa den klockan. Men som den ser ut nu..?
På något sätt känns den mer accepterbar på Jubilee länk, vet inte om ni håller med (?)
fick svar av AD imorse:Med tanke på kommentarerna här på den nya GMT:n så lär det finns gott om dem i butikerna, härligt då kanske man äntligen får tag i en!