Husse
Pandion
Insertet passar min klädstil %! Väldigt mycket grönsvarta kläder i min garderob!
Bild från @bilal.khan.a
Bild från @Sjxwatches
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Insertet passar min klädstil %! Väldigt mycket grönsvarta kläder i min garderob!
Bild från @bilal.khan.a
Bild från @Sjxwatches
Min bild är att många snackar ner släpp i början för att öka chansen att få tag på en, sen när dem fått en så börjar de hypa som fan för att tjäna pengar.Så tänkte jag med först men att bedöma på kommentarsfälten i olika medier inkl KS har jag inte läst en enda sådan kommentar. Den har inte fått någon kärlek hittills, milt uttryckt.
Ah, det är därför jag känner mig illamående. TackGMTn hade varit så mycket bättre med datumet kl 3 istället för kl9.
Trean, sexan och nian har nu fått lume också, det räknas säkert också inEnig - den där växer på en! Men att lyfta upp nollan före 5:an som ett banbrytande drag för ökad balans och läsbarhet...nja?
1. Kjøp en slik urskive...og vipsSådär, då löste vi väl den saken ?
Typiskt Rolex. De tar en klocka, stoppar in en tavla med texten uppochner och inverterar datumhjulet, vänder klockan 180 grader och boom! Rolexnördarna går bananas.Sådär, då löste vi väl den saken ?
Det var främst bristen på lume på siffrorna som hindrade mig från att köpa en förr.. det och tjockleken.Trean, sexan och nian har nu fått lume också, det räknas säkert också in
Bara att kasta min gamla 116900 på sophögen nu
Tycker fortfarande att tidigare GMT-modeller ser bättre ut färgmässigt, men den ser rätt ok ut när klockan är ”rättvänd”.Som den borde ha sett ut
Okej, väntade mig inte kronan på vänster sida!
Och den kostar 6000 mer därför all tillverkningspersonal måste vara vänsterhänta medsom jag förstår det så är det en special edition som bara ska säljas i Australien…
(där allt är uppochner..)
*Upp-och-ned-vända.Och den kostar 6000 mer därför all tillverkningspersonal måste vara vänsterhänta med
Endast denna nyhet är värd att beställa.
Den är riktigt bra! Kom till 31 för ett år sedan, nu även till 36 och 41.Endast denna nyhet är värd att beställa.
Bild från @bilal.khan.a
Bild från @Sjxwatches
Men du har den ju upp och ner
Haha, fanMen du har den ju upp och ner
+1. Gillar färgkombinationen då grönt är favoritfärgen men kan inte alls smälta clusterfucket med kronskyddet och datumet…Som den borde ha sett ut
70200 tror jag den heter.Har en OP 116000 som jag behöver en länkbit till. Är det någon som vet vad länken till dessa ”heter”?