ToolDiver
KS Explorers Club
Nä Wimbledon är ju en DJRedan taget. = Wimbledon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä Wimbledon är ju en DJRedan taget. = Wimbledon
Mycket snygg och cool.
Den är ju upp&ned? Eller, hur var det nu.Arlanda --> Miami
Vi får göra en första April event av detta….
Då vet vi att varken sub eller explorer II blir bra som left handed...
Förstår inte vad du menar..Då vet vi att varken sub eller explorer II blir bra som left handed...
Kronan Kl 9 är ju en kul detalj (om än inte herregud fantastisk) däremot tycker jag datumet Kl 3 blir skumt. Även om det på högern blir likadant som på vänstern då så nja…
Oj skrev helt fel, menade ju Kl 9 såklart inte 3Blir datumet kl 3 skumt? Nu kl 9 ser det ju helt efterblivet ut.
Haha skrev helt fel, menade ju Kl 9 såklart
Ja den här tavlan är bra, nästan så kag funderar på om de kan vara värt att köpa en till DJ..Endast denna nyhet är värd att beställa.
Ja den här tavlan är bra, nästan så kag funderar på om de kan vara värt att köpa en till DJ..
Då är vi två...Ja den här tavlan är bra, nästan så kag funderar på om de kan vara värt att köpa en till DJ..
Rolex Explorer 1 124270. Den här och nya Oyster Perpetual i 36 mm är verkligen bra grejer.
Hur många klockrullar har du egentligen?Kan inte annat än att hålla med
Hur många klockrullar har du egentligen?
Den i lila alligator var jäkligt läcker! Var är den ifrån?Bara tre just nu
Vill ha den för 4 klockor från Fauré Le Page. Så fucking sexig, speciellt i grå gula kombinationen...Bara tre just nu
Den är i från Bosphorus Leather. Haft några olika från dom innan och alla har varit riktigt fina och av hög kvalitetDen i lila alligator var jäkligt läcker! Var är den ifrån?
Det är väl också från Bosphorus ser det ut som?Och jag har en som jag köpte i Turkiet.
Det är rätt.Den är i från Bosphorus Leather. Haft några olika från dom innan och alla har varit riktigt fina och av hög kvalitet
Galata CP Patina Purple Watch Roll - In Stock!
Bosphorus Leather Handmade Galata CP Patina Purple Watch Roll is fully handmade and was designed in accordance to the high standards of quality and expertise.www.bosphorusleather.com
Det är väl också från Bosphorus ser det ut som?
Fick precis hem min därifrån med plats för 4. Jäkligt bra kvalitet Kan verkligen rekommenderas.Det är rätt.
Hyfsat tråkig samling..Fick precis hem min därifrån med plats för 4. Jäkligt bra kvalitet Kan verkligen rekommenderas.
Den är magisk bra Grattis till fin klockaRolex Explorer 1 124270. Den här och nya Oyster Perpetual i 36 mm är verkligen bra grejer.
Jag ser att du gillar blått också.Fick precis hem min därifrån med plats för 4. Jäkligt bra kvalitet Kan verkligen rekommenderas.
Jo, det är ju favoritfärgen det.Jag ser att du gillar blått också.