MrIronMike
Silver
varför inte haka på trenden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bild på genomsnittliga köparen av Gmt nNågra roliga kommentarer om den svartgröne avarten
Mer bilder!!
Mer bilder!!
Halloj!
Mycket liv om GMT för vänsterhänta. Men jag som faktiskt ÄR vänsterhänt blir ju mer än nyfiken, till och med väldigt jävla sugen.
Vad säger ni som har bra koll på Rolex. Kommer det vara lika hopplöst att få tag på den här som det är med en vanlig GMT, eller finns det faktiskt hopp om att kunna köpa en direkt från AD?
Allt gott och trevlig fredag,
Jag killgissar att den här kommer vara än jävligare att få tag i pga att den just nu iaf står så i strålkastarljuset samt sticker ut mot de andra. Men kontakta AD och hör efter hur de ser på det.Halloj!
Mycket liv om GMT för vänsterhänta. Men jag som faktiskt ÄR vänsterhänt blir ju mer än nyfiken, till och med väldigt jävla sugen.
Vad säger ni som har bra koll på Rolex. Kommer det vara lika hopplöst att få tag på den här som det är med en vanlig GMT, eller finns det faktiskt hopp om att kunna köpa en direkt från AD?
Om du inte redan har en relation med någon AD, fråga runt - det är gratisHalloj!
Känns ju på förhand som ett omöjligt uppdrag men det kan vara värt det kanske!Om du inte redan har en relation med någon AD, fråga runt - det är gratis
Och bli inte nedslagen av ett nej från någon, fråga vidare. Vissa har policys om att bara sälja till lokala köpare osv men min upplevelse är att dessa "regler" sällan är huggna i sten. Kolla även utanför sverige. Det är anärkningsvärt hur mycket det kan göra att hitta rätt person att prata med.
Det enda du har att förlora är en halvtimme av din tid (men för all del ring inte - så blir det en person mindre som ska fightas med mig om köplatsen på en destro )Känns ju på förhand som ett omöjligt uppdrag men det kan vara värt det kanske!
Ja men på riktigt, funderar på om det är värt att ha både en blå och en grön, eller om jag borde sälja den blå å köpa en grön (för jag vill ha den flutade glasringen) eller om det är dags att växa upp och acceptera att man kan inte få precis ALLT nytt man vill ha och ha kvar den blå 41an och den silverfärgade 36an bara.. hahaha...Då är vi två...
Gillart!Fick precis leverans av palmtavlan. Tavlan går att beställa löst nu när den är ett år.
Ingen april, april? Nu var det iofs 7 april? förra året som de kom, så nästan ett år är det allt.Fick precis leverans av palmtavlan. Tavlan går att beställa löst nu när den är ett år.
Stämde priserna överens som tidigare i dj tråden? Vad gällde vid bytet?Fick precis leverans av palmtavlan. Tavlan går att beställa löst nu när den är ett år.
Så Cool. Då blir det att kontakta AD då.Fick precis leverans av palmtavlan. Tavlan går att beställa löst nu när den är ett år.
Inget aprilskämt? Hatar första april…Fick precis leverans av palmtavlan. Tavlan går att beställa löst nu när den är ett år.
Helt rätt strategi PaulSmåkul första aprilskämt av Paul Thorpe. Så jäkla träffsäkert gällande Rolex ändå
Haha du är min nya idolFick precis hem min därifrån med plats för 4. Jäkligt bra kvalitet Kan verkligen rekommenderas.
Gratulerar till en helt underbar samling!!Fick precis hem min därifrån med plats för 4. Jäkligt bra kvalitet Kan verkligen rekommenderas.
Finns inget bättre än roulette datum. Har samma på mintrivsamt med tillökning i form av DJ med superjubilee, Saknat att bära en klocka med den länken och helt klart den skönaste på min arm.