Olpes
Silver
Är du intresserad av att veta vilket datum det är så vinner datejust.Tjena!
En head to head fråga:
Datejust 36mm vs Explorer l 36mm., vem vinner som kombinering till min BB58?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du intresserad av att veta vilket datum det är så vinner datejust.Tjena!
En head to head fråga:
Bra poäng där ., men det är inte prio 1Är du intresserad av att veta vilket datum det är så vinner datejust.
En DJ utan att tveka om du ska komplettera gentemot din TudorTjena!
En head to head fråga:
Jag har båda. Tycker inte de tävlar utan kompletterar snarare varandra.Bra poäng där ., men det är inte prio 1
Snygg kombo!Jag har båda. Tycker inte de tävlar utan kompletterar snarare varandra.
Klart jag vill ha båda , men ekonomin tillåter inte det, så måste välja.Står du på intresselistan så gissar jag att du vill ha den?
Jag skulle nog ta tillfället i akt på den jag blivit tilldelad om jag ville ha båda, man vet aldrig när/om det samtalet kommer igen.Klart jag vill ha båda , men ekonomin tillåter inte det, så måste välja.
AD hörde av sig och sa att den nya gröna stål-subben finns för mig att hämta (trodde inte det skulle hända på några år). Men står även på kö för en GMT i guld/stål.
vad tycker forumet? Ska jag plocka ut subben eller vänta tills GMT kommer?
Tjena!
En head to head fråga:
Fick du vänta länge? Fått höra att väntelistan är stängd.Dags för frukostkaffet
Fick höra att man måste köpa ett gäng Gevalia och Arvid Nordqvist först..Fick du vänta länge? Fått höra att väntelistan är stängd.
Dags för frukostkaffet
Var nyss inne hos min AD. Allt han hade ute var koffeinfritt. Lååååång väntelista på allt med koffein in...Fick du vänta länge? Fått höra att väntelistan är stängd.
Sagt med all välmening - Men det här kan ju du & enbart du avgöra..AD hörde av sig och sa att den nya gröna stål-subben finns för mig att hämta (trodde inte det skulle hända på några år). Men står även på kö för en GMT i guld/stål.
Hellre en sparv i handen än en duva på taket. Ta vad de ger och be om mer.AD hörde av sig och sa att den nya gröna stål-subben finns för mig att hämta (trodde inte det skulle hända på några år). Men står även på kö för en GMT i guld/stål.
Fick ett bra svar igår faktiskt. Att ta subben för man vet aldrig om eller när de kommer höra av sig om GMT.Sagt med all välmening - Men det här kan ju du & enbart du avgöra..
Halva lägret tycker förmodligen Sub, andra halvan lägret tkr GMT så jag vet inte riktigt vad du ska få ut av att fråga forumet. & nu när du fått berätta för forumet att du fått erbjudande att köpa en Rolex kan du ju fundera i lugn & ro på din kammare
Först lärde jag mig att man har ökade chanser med bra historik. Sen sades det att man bara erbjuds x antal klockor per år beroende på metall. Vad tror ni, för mig låter det som att chanserna ökar att erbjudas fler klockor i framtiden om man tackar ja på det man skrivit upp sig på, även om det kanske dröjer till nästa år innan dom ringer igen?Fick ett bra svar igår faktiskt. Att ta subben för man vet aldrig om eller när de kommer höra av sig om GMT.
Så jag är nöjd med att jag frågade forumet.
Man skriver bara upp sig på de klockor man har råd med och tänker köpa.Först lärde jag mig att man har ökade chanser med bra historik. Sen sades det att man bara erbjuds x antal klockor per år beroende på metall. Vad tror ni, för mig låter det som att chanserna ökar att erbjudas fler klockor i framtiden om man tackar ja på det man skrivit upp sig på, även om det kanske dröjer till nästa år innan dom ringer igen?
Du försöker diskuterar detta i fel tråd.. Här:Först lärde jag mig att man har ökade chanser med bra historik. Sen sades det att man bara erbjuds x antal klockor per år beroende på metall. Vad tror ni, för mig låter det som att chanserna ökar att erbjudas fler klockor i framtiden om man tackar ja på det man skrivit upp sig på, även om det kanske dröjer till nästa år innan dom ringer igen?
3:23: "We all have different thresholds..." og videoen burde stoppet der.