Så det blev suben Kul!”Jobbar”
Har inte varit så förtjust i den gröna vridringen tills jag förra veckan testade den på handleden, gör sig 100ggr bättre i verkligheten än på bild. Blev riktigt sugen på en själv. Hoppas du är nöjd med den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så det blev suben Kul!”Jobbar”
Håller med. Upplever att den inte är så ”glansig” i verkligheten som jag tyckte att den var på bilder.Så det blev suben Kul!
Har inte varit så förtjust i den gröna vridringen tills jag förra veckan testade den på handleden, gör sig 100ggr bättre i verkligheten än på bild. Blev riktigt sugen på en själv. Hoppas du är nöjd med den
Tyckte hon inte om den?Hämtade ut en liten present till min fru igår.
Färgen på tavlan var faktiskt så mycket bättre i verkligheten än vad jag hade förväntat mig.
Verkar inte såTyckte hon inte om den?
Hon vågar inte använda den tyvärr.Tyckte hon inte om den?
Min fru vågar inte heller låna minaHon vågar inte använda den tyvärr.
En bekant till oss blev rånad och det satte spår.
Ja det är en tråkig utvecklingMin fru vågar inte heller låna mina
Här kommer en klassiker som jag aldrig tröttnar på!
Känns verkligen hopplöst. Letat i över 1 månad men svårt att få tag på en 116610 om man inte vill betala ca 50-60k över listpris.
116610 kommer du inte att få tag på till list.Känns verkligen hopplöst. Letat i över 1 månad men svårt att få tag på en 116610 om man inte vill betala ca 50-60k över listpris.
Hur ser chanserna ut på flygplatser? Någon som har erfarenhet av att få tag på en sub på en flygplats?
Känns verkligen hopplöst. Letat i över 1 månad men svårt att få tag på en 116610 om man inte vill betala ca 50-60k över listpris.
Hur ser chanserna ut på flygplatser? Någon som har erfarenhet av att få tag på en sub på en flygplats?
Sweeeet, den gröna färgen är verkligen lyckad!”Jobbar”
Oj, syftade på 126610.116610 är ej längre i produktion så det bör nog bli svårt att hitta den ny hos AD.
Oj, syftade på 126610.
Batmans färg kombo är dödlig i solen!Det är tyst, jag kastar in den grymma blå Batman i full sol utan filter.
Det enda jag har fått som svar är att det är 1-2 års väntetid på LN. Fick ingen möjlighet att ställa mig i kö. Har även mailat ett par AD i Köpenhamn och Sverige men samtliga återkommer med samma svar. Att det är hög efterfrågan på just den produkten och att man gärna får besöka deras produkt för att se vad de kan erbjuda i form av andra rolex klockor.Enligt forum runt nätet så får folk vänta 6 månader till ett år för en LN. Vad har du fått höra från AD:n du pratat med?
Finns det inget annat du vill ha?Det enda jag har fått som svar är att det är 1-2 års väntetid på LN. Fick ingen möjlighet att ställa mig i kö. Har även mailat ett par AD i Köpenhamn och Sverige men samtliga återkommer med samma svar. Att det är hög efterfrågan på just den produkten och att man gärna får besöka deras produkt för att se vad de kan erbjuda i form av andra rolex klockor.
Det enda jag har fått som svar är att det är 1-2 års väntetid på LN. Fick ingen möjlighet att ställa mig i kö. Har även mailat ett par AD i Köpenhamn och Sverige men samtliga återkommer med samma svar. Att det är hög efterfrågan på just den produkten och att man gärna får besöka deras produkt för att se vad de kan erbjuda i form av andra rolex klockor.
Tyvärr inte. Försökt kika runt och letat efter alternativ men 116610LN har varit lite av en drömklocka. Har svårt att hitta någon jag tycker är lika snygg. Har du något förslag?Finns det inget annat du vill ha?
Hehe jo. Jag förstår. Satt min gräns på 140k. Vilket inte var omöjligt för ca 2 månader sen men de verkar ha ökat i pris ganska fort.Gissa varför den säljs för 50-60k över listpris
Inte meningen att låta otrevlig, men det är inte så svårt att lista ut att ingen hade betalat långt över list om man hade kunnat gå in i en affär och köpa den direkt.
Tyvärr inte. Försökt kika runt och letat efter alternativ men 116610LN har varit lite av en drömklocka. Har svårt att hitta någon jag tycker är lika snygg. Har du något förslag?
Ja, får kanske kika på den IRL. Den saknar dock datum samt att tjockleken oroar mig lite. Isåfall hade jag kunnat gå på en 114060LN. Men försöker hålla tålamodet uppe så att jag förhoppningsvis kan få tag på en 116610LN som jag i slutändan ändå tror ger mig mest njutning.Har du kikar på BB58 från Tudor? Trevligt alternativ.
En modern sub är väl tjockare än en BB58, eller tänker jag galet nu?Ja, får kanske kika på den IRL. Den saknar dock datum samt att tjockleken oroar mig lite. Isåfall hade jag kunnat gå på en 114060LN. Men försöker hålla tålamodet uppe så att jag förhoppningsvis kan få tag på en 116610LN som jag i slutändan ändå tror ger mig mest njutning.
Köp en 114060, den får du fortfarande för under 140. (Tror jag).Hehe jo. Jag förstår. Satt min gräns på 140k. Vilket inte var omöjligt för ca 2 månader sen men de verkar ha ökat i pris ganska fort.
Här har du en 114060 från 2015. Antagligen 10-15k överpris men den ligger omkring din budget. Säljs av LW så du behöver nog inte oroa dig att den är stulen eller någotHehe jo. Jag förstår. Satt min gräns på 140k. Vilket inte var omöjligt för ca 2 månader sen men de verkar ha ökat i pris ganska fort.