Haha bra fråga, var bara inne och tittade. Ställde inte någon fråga direkt.Vill också veta. Annars tar jag tåget dit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha bra fråga, var bara inne och tittade. Ställde inte någon fråga direkt.Vill också veta. Annars tar jag tåget dit
Lite ovanligare modell. Min morfars Datejust 1603 från 1964 med spetsiga visare och dubbelindex vid 9 och 6 som jag restaurerat. Har aldrig sett en likadan tidigare. Hur sälsynta är dessa tidigare 60-talare nu för tiden? Finns det någon datejust-expert här mån tro?
Alltid så när Phillips är i farten!!Herrejävlar vad mycket kul
The Geneva Watch Auction: XV: Geneva Auction Saturday, May 7, 2022 | Phillips
Phillips presents The Geneva Watch Auction: XV from Saturday, May 7, 2022 in Genevawww.phillips.com
Haha bra fråga, var bara inne och tittade. Ställde inte någon fråga direkt.
Fast den här är ju i guld, det ger ju en viss prisskillnad.
Här säljs en liknande datejust
Får man fråga vilken modell samt hur stor denna är?Sportstål idag!
Får man fråga vilken modell samt hur stor denna är?
Den är bra, men råder dig köpa den du egentligen vill ha från första början. Den är inte prisvärd om du egentligen vill ha sub.Efter att ha gjort lite mer research under dagen så stämmer det att BB58 är ganska tunn. Blandade ihop den med black bay heritage. Så jag kommer att gå för en sådan tills jag kan få tag på en subdate för rimlig peng. Tack för tipset @dräpdrulle!
SÅÅ FET! Gillar den släta ringen på den tavlan126200, 36mm
Här samma ref men en annan konfiguration. Och en lunch i Paris. Och en ost som luktar fot.
SÅÅ FET! Gillar den släta ringen på den tavlan
Man kan likväl ha en BB58 under tiden man letar efter sub, går att köpa & sälja utan förlust på KS.Den är bra, men råder dig köpa den du egentligen vill ha från första början. Den är inte prisvärd om du egentligen vill ha sub.
En klassiker av klassikerna. Hon är fantastisk!
Det är skönt att den jag har kostar ca 40% under listpris för en ny, är Glacier blue och inte Tiffany blue samt från 1995. Ungefär så långt från hypen kring nya Rolex man kan kommaLyssnade på något influencer i veckan som i sin podd sa att man inte skulle köpa hypen kring ”Tiffany”-blå urtavlor. Men jag diggar klockan, och tavlan
Kommer inte ihåg, men finns en inne hos KronsNågon som har koll på vad denna listar i Sverige? 128235
Någon som har koll på vad denna listar i Sverige? 128235
Jag testar en ny telefon.