Skoj! Vad hände med DJ på oyster då?
Haha nej men kände att jag ville nappa på denna när AD hörde av sig Får testa DJ på oyster längre fram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skoj! Vad hände med DJ på oyster då?
Hajar hehe! Slit den med hälsan!
Haha nej men kände att jag ville nappa på denna när AD hörde av sig Får testa DJ på oyster längre fram
Grattis! Sitter snyggt!Efter 1000 års väntan sitter den äntligen på armen. Den som väntar på nåt gott.
Beror helt på var, din relation till AD etc. etc.Någon som har ett hum om väntetiden för en no date sub från AD?
Har du ingen relation eller köphistrorik hos AD så är det nästan bara att glömma.Någon som har ett hum om väntetiden för en no date sub från AD?
Tror detta är den bästa tråden för frågan.Någon som lyckats fått ut en Explorer 1 från AD?
Hur lång tid tog det?
Har själv väntat 6 månader nu...
Ok tack!Tror detta är den bästa tråden för frågan.
Rolex - Tråden där ni diskuterar ”värdeökning”, listor, orättvisor och spåkulor
Skylten är nere i vänster hörn. @Daniel_st Finns gott om skyltex numera Ja Exhibition Only klockor rader det ingen brist pa har heller...... Var nog enklare nar butikerna var tomma istf att forklara varfor det inte gar att kopa bestalla eller koa pa det som visas....klocksnack.se
Så jävla läcker tack för svar!
Ingen orsak, ja den är riktigt bra!Så jävla läcker tack för svar!
Den må ses som tråkig i mångas ögon, men jag älskar den
Skulle lätt kunna vara owg med denDen må ses som tråkig i mångas ögon, men jag älskar den