Swiss cheese
Basic
Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med! Hulk är iallafall en klocka som är discontinued så jag förstår att den går upp Liite. Dessa fantasipriser är sjuka. Frågan är bara hur många som lyckades sälja den Daytonan för 1,2M..? Eller Platina för runt 2M..? Skönt att det börjar gå neråt nu.haha kan vara så eller john mayer daytona, att den ökar 400k för att "nån" på YouTube säger att han gillar den men skämt åsido, hulken är fantastisk
Båda är GMT.+1 på det, även om man är partisk. GMT känns helt enkelt mer som en klassiker, och därmed för vuxna
My bad, skulle såklart stå pepsi!Båda är GMT.
Vilken är favoriten?
Detta.Vilken är favoriten?
Vilken är favoriten?
Vilken är favoriten?
Vilken är favoriten?
VänstraVilken kombination är snyggast?
Hvis du tar den grønne insert tilbake til den med grønn urskive, har du en vinner.Vilken kombination är snyggast?
Vilken kombination är snyggast?
Vilken är favoriten?
Eftersom jag från början hade Starbucken på oyster (vilket är det rätta för den) så ville jag köra annorlunda på Pepsin.Vänstra (på oyster) vinner i min bok men för mig är de där två de två bästa i sortimentet. 50% kvar
Eftersom jag från början hade Starbucken på oyster (vilket är det rätta för den) så ville jag köra annorlunda på Pepsin.
Du gjorde mig upprörd, kompis, för jag väntar bara på att Jubilee ska se min Pepsi. Vad var det för fel på detta armband?Fair enough. Har kört pepsin på jubbe också men det var inte för mig
Du gjorde mig upprörd, kompis, för jag väntar bara på att Jubilee ska se min Pepsi. Vad var det för fel på detta armband?
Man kan inte få allt, man kan inte vara helt nöjd. Vad skulle du göra då, vad skulle du vilja?Det är inget fel på jubilee men jag gillar det mycket bättre på en nättare klocka, tex datejust. Det blir lite ”boll på snöre” på GMT.
Men jag är i minoritet här. Och skulle jag haft en modern submariner i samlingen så kanske det hade känts annorlunda
Och Skydweller på jubilee blir väll ännu mer ”boll på snöre”Det är inget fel på jubilee men jag gillar det mycket bättre på en nättare klocka, tex datejust. Det blir lite ”boll på snöre” på GMT.
Men jag är i minoritet här. Och skulle jag haft en modern submariner i samlingen så kanske det hade känts annorlunda
QUOTE="TiE, post: 4283803, member: 1392"]
Vilken är favoriten?
Och Skydweller på jubilee blir väll ännu mer ”boll på snöre”
Man kan inte få allt, man kan inte vara helt nöjd. Vad skulle du göra då, vad skulle du vilja?
22. Men jubilee kanske synchar bättre med fluted bezelJa kanske. Aldrig testat det men antar att länken kanske är 21-22mm på den också? Kanske gör lite skillnad