• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trevlig helg! 😊
image.jpg
 

A_K

Omega
haha kan vara så eller john mayer daytona, att den ökar 400k för att "nån" på YouTube säger att han gillar den 🤣 men skämt åsido, hulken är fantastisk 💯
Håller med! Hulk är iallafall en klocka som är discontinued så jag förstår att den går upp Liite. Dessa fantasipriser är sjuka. Frågan är bara hur många som lyckades sälja den Daytonan för 1,2M..? Eller Platina för runt 2M..? Skönt att det börjar gå neråt nu.

Tack 😘
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Diskuterer med madammen om hennes 116520 i stål eller min egen 16618 i YG er den klokken som går mest under den såkalte "radaren". Jeg mener at hennes Daytona med hvit urskive, tre subdials og PCL er mer synlig og går aldeles IKKE under radaren sammenlignet med en 16618. Meningsløs diskusjon, men viser at vi ser ting ulikt om hvilken klokke som er mest anonym. Jeg mener at flere vil kjenne igjen en Daytona enn en "YG Invicta-submariner". Vi blir tydeligvis ikke enige.

:rolleyes:
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Du gjorde mig upprörd, kompis, för jag väntar bara på att Jubilee ska se min Pepsi. Vad var det för fel på detta armband?

Det är inget fel på jubilee men jag gillar det mycket bättre på en nättare klocka, tex datejust. Det blir lite ”boll på snöre” på GMT.

Men jag är i minoritet här. Och skulle jag haft en modern submariner i samlingen så kanske det hade känts annorlunda
 

mario1971

Rolex
Det är inget fel på jubilee men jag gillar det mycket bättre på en nättare klocka, tex datejust. Det blir lite ”boll på snöre” på GMT.

Men jag är i minoritet här. Och skulle jag haft en modern submariner i samlingen så kanske det hade känts annorlunda
Man kan inte få allt, man kan inte vara helt nöjd. Vad skulle du göra då, vad skulle du vilja? :rolleyes:
 

KattenBaloo

Cartier
2-Faktor
Det är inget fel på jubilee men jag gillar det mycket bättre på en nättare klocka, tex datejust. Det blir lite ”boll på snöre” på GMT.

Men jag är i minoritet här. Och skulle jag haft en modern submariner i samlingen så kanske det hade känts annorlunda
Och Skydweller på jubilee blir väll ännu mer ”boll på snöre”
 
Topp