Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Runt 220-250 tror jag beroende på specrolex hulk, va går dom för nu för tiden?
Alltså dom med grön bezel och tavla
Instämmer om klockan, svårt att bedömma och opassande gällande fruganAir-King 14000M på frugans handled. Clean och fin modell.
Det beror på vad du är ute efter.Hur långt tid tar det ungefär att kunna köpa en ny Rolex från AD?
Datejust 41 (126300) främst, annars är det stor skillnad på de olika modellerna tänkte även på Submariner?Det beror på vad du är ute efter.
Datejust 41 (126300) främst, annars är det stor skillnad på de olika modellerna tänkte även på Submariner?
Så illa? Får väl sätta mig på en väntelista o be till de högre makterna
Beror helt på AD och relation till denne. Som helt ”fräsh” kan det vara svårt men givetvis skam den som ger sigSätta dig på en väntelista är den svåra biten..
Spør @mario1971Hur långt tid tar det ungefär att kunna köpa en ny Rolex från AD?
Hur långt tid tar det ungefär att kunna köpa en ny Rolex från AD?
Det beror på vad du är ute efter.
Datejust 41 (126300) främst, annars är det stor skillnad på de olika modellerna tänkte även på Submariner?
Sätta dig på en väntelista är den svåra biten..
Beror helt på AD och relation till denne. Som helt ”fräsh” kan det vara svårt men givetvis skam den som ger sig
Det beror på modellen. Jag väntade på Cermit längst - över två år. För alla andra under ett år. Allt som krävs är lite goda avsikter, mycket uthållighet och lite tur.
Gdańsk?Någon som vill gissa vart explorern ”explorar”?
det är inte Engström urhandel i Jönköping du menar?Jag var inne hos Eriksson Urhandel i Jönköping och dem hade flertalet klockor inne bland annat sub, daytona, datejust m.m. men alla var sålda. Tyvärr hade dem ingen OP 36 inne som är den jag är mest intresserad av. Gällande deras listor så var dom stängda året ut men efter årsskiftet kunde jag kontakta dem för att se om det gick att hamna på listan.
Men jag fick ett väldigt trevligt bemötande och samtal när jag var i butiken. Jag kunde även prova en Tudor black baby 36 som satt vääääldigt bra på min handled. Så tummen upp till Eriksson urhandel.
Engströms urmakeri?Jag var inne hos Eriksson Urhandel i Jönköping och dem hade flertalet klockor inne bland annat sub, daytona, datejust m.m. men alla var sålda. Tyvärr hade dem ingen OP 36 inne som är den jag är mest intresserad av. Gällande deras listor så var dom stängda året ut men efter årsskiftet kunde jag kontakta dem för att se om det gick att hamna på listan.
Men jag fick ett väldigt trevligt bemötande och samtal när jag var i butiken. Jag kunde även prova en Tudor black baby 36 som satt vääääldigt bra på min handled. Så tummen upp till Eriksson urhandel.
Yes sorry Engströms ska det ju vara såklart.Engströms urmakeri?