• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

MRA26

Omega
IMG_3252.JPG
👌🏻👌🏻👌🏻
 
Hur långt tid tar det ungefär att kunna köpa en ny Rolex från AD?

Det beror på vad du är ute efter.

Datejust 41 (126300) främst, annars är det stor skillnad på de olika modellerna tänkte även på Submariner?


Så illa? Får väl sätta mig på en väntelista o be till de högre makterna

Sätta dig på en väntelista är den svåra biten..

Beror helt på AD och relation till denne. Som helt ”fräsh” kan det vara svårt men givetvis skam den som ger sig 😉
 
  • Like
Reactions: PJZ

_bb58_

Cartier
Jag var inne hos Engströms Urhandel i Jönköping och dem hade flertalet klockor inne bland annat sub, daytona, datejust m.m. men alla var sålda. Tyvärr hade dem ingen OP 36 inne som är den jag är mest intresserad av. Gällande deras listor så var dom stängda året ut men efter årsskiftet kunde jag kontakta dem för att se om det gick att hamna på listan.

Men jag fick ett väldigt trevligt bemötande och samtal när jag var i butiken. Jag kunde även prova en Tudor black baby 36 som satt vääääldigt bra på min handled. Så tummen upp till Engströms urhandel.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Man

sjökvist

<—Axel Nilson
Jag var inne hos Eriksson Urhandel i Jönköping och dem hade flertalet klockor inne bland annat sub, daytona, datejust m.m. men alla var sålda. Tyvärr hade dem ingen OP 36 inne som är den jag är mest intresserad av. Gällande deras listor så var dom stängda året ut men efter årsskiftet kunde jag kontakta dem för att se om det gick att hamna på listan.

Men jag fick ett väldigt trevligt bemötande och samtal när jag var i butiken. Jag kunde även prova en Tudor black baby 36 som satt vääääldigt bra på min handled. Så tummen upp till Eriksson urhandel.
det är inte Engström urhandel i Jönköping du menar?
 

SportRolex

Cartier
2-Faktor
Jag var inne hos Eriksson Urhandel i Jönköping och dem hade flertalet klockor inne bland annat sub, daytona, datejust m.m. men alla var sålda. Tyvärr hade dem ingen OP 36 inne som är den jag är mest intresserad av. Gällande deras listor så var dom stängda året ut men efter årsskiftet kunde jag kontakta dem för att se om det gick att hamna på listan.

Men jag fick ett väldigt trevligt bemötande och samtal när jag var i butiken. Jag kunde även prova en Tudor black baby 36 som satt vääääldigt bra på min handled. Så tummen upp till Eriksson urhandel.
Engströms urmakeri?
 
Topp