Piwna 50/51, 80-831 Gdańsk, Polen ?Någon som vill gissa vart explorern ”explorar”?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Piwna 50/51, 80-831 Gdańsk, Polen ?Någon som vill gissa vart explorern ”explorar”?
Obehagligt exaktPiwna 50/51, 80-831 Gdańsk, Polen ?
Obehagligt exakt
Vackert!I skuggan är färgerna på ramen väldigt mättade. Mycket, mycket intressant. Foto utan bearbetning på reglagen.
Diskuterades någon sida sedan men just halvgulds-sub är inte lika efterfrågad och går att få tag i, med viss väntan beroende på ad.Hej på er. Jag är ny på forumet men har gillat klockor väldigt väldigt länge. Har precis hämtat min Oris som egentligen är en kompromiss när jag vill ha en Rolex TT.
Nu är det så att jag tycker Rolex är för dyrt men har varit inne på en AD och fått prova en Rolex Submarine Guld/svart och wow vilken klocka.
Säljaren talade om att jag kunde skriva upp mig på intresse och det skulle vara ca 6-12 månaders väntan. Jag blir förvånad att jag blev erbjuden då jag läst flertalet gånger att man som icke tidigare kund får ställa sig i kö.
Grymt!! Väntetid på den? Har försökt få tag i en ett bra tag.Perfekt Fredag!
Och gratis pilsner ar inte dumt det heller
Tack. Men blev inte riktigt klok på den diskussionen. Men då skall jag tänka lite och kanske ställa mig i kö. Det var ju inte bindande och det var en fantastisk känsla att ha en Rolex på armen.Diskuterades någon sida sedan men just halvgulds-sub är inte lika efterfrågad och går att få tag i, med viss väntan beroende på ad.
Tack. Men blev inte riktigt klok på den diskussionen. Men då skall jag tänka lite och kanske ställa mig i kö. Det var ju inte bindande och det var en fantastisk känsla att ha en Rolex på armen.
Kan man stå på lista hos flera AD eller blir Rolex sura ?
Grattis! Hade en sådan ett tag, tycker det är en riktigt sportig och bra setup på DJPerfekt Fredag!
Och gratis pilsner ar inte dumt det heller
Ska fundera lite till men jag är så kär i TT.Kör på! Rolex bryr sig inte.
Langre an en gummisnoddsdaytona.Grymt!! Väntetid på den? Har försökt få tag i en ett bra tag.
Fy fan. Tack!Langre an en gummisnoddsdaytona.
Bad om en runt nyar. Fick mail Igar.
RG Daytona gummisnodd tog 4 manader
Jag tror vi ser en eftersläpning på en ordentlig nedgång i priser på beggat. I höst kommer nog priserna gå ner minst 20-30% när folks ökade räntekostnader börja smälla till.Hej på er. Jag är ny på forumet men har gillat klockor väldigt väldigt länge. Har precis hämtat min Oris som egentligen är en kompromiss när jag vill ha en Rolex TT.
Nu är det så att jag tycker Rolex är för dyrt men har varit inne på en AD och fått prova en Rolex Submarine Guld/svart och wow vilken klocka.
Säljaren talade om att jag kunde skriva upp mig på intresse och det skulle vara ca 6-12 månaders väntan. Jag blir förvånad att jag blev erbjuden då jag läst flertalet gånger att man som icke tidigare kund får ställa sig i kö.
Finns en tråd att spekulera framtid och priser:Jag tror vi ser en eftersläpning på en ordentlig nedgång i priser på beggat. I höst kommer nog priserna gå ner minst 20-30% när folks ökade räntekostnader börja smälla till.
Gillar den, speciellt med de arabiska sifforrna. Avsaknaden av dem på 36modellen gör den lite blekare.Vissa äldre med dålig syn säger att denna sköld är blek och asexuell. Lyckligtvis köpte jag några anständiga glasögon och jag kan se allt.
Ser ut som en badvänlig dinka
Upplevs inte som jättetjock! Rätt så lagom ändå.
Air Kingen flyger bäst i klarblå himmel.