• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

minken

Omega
Någon som vill gissa vart explorern ”explorar”?
59EFCB58-B953-4986-8896-5130AE57283E.jpeg
Piwna 50/51, 80-831 Gdańsk, Polen ?
 

ArmandN

Breitling
Hej på er. Jag är ny på forumet men har gillat klockor väldigt väldigt länge. Har precis hämtat min Oris som egentligen är en kompromiss när jag vill ha en Rolex TT.

Nu är det så att jag tycker Rolex är för dyrt men har varit inne på en AD och fått prova en Rolex Submarine Guld/svart och wow vilken klocka.

Säljaren talade om att jag kunde skriva upp mig på intresse och det skulle vara ca 6-12 månaders väntan. Jag blir förvånad att jag blev erbjuden då jag läst flertalet gånger att man som icke tidigare kund får ställa sig i kö.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Hej på er. Jag är ny på forumet men har gillat klockor väldigt väldigt länge. Har precis hämtat min Oris som egentligen är en kompromiss när jag vill ha en Rolex TT.

Nu är det så att jag tycker Rolex är för dyrt men har varit inne på en AD och fått prova en Rolex Submarine Guld/svart och wow vilken klocka.

Säljaren talade om att jag kunde skriva upp mig på intresse och det skulle vara ca 6-12 månaders väntan. Jag blir förvånad att jag blev erbjuden då jag läst flertalet gånger att man som icke tidigare kund får ställa sig i kö.
Diskuterades någon sida sedan men just halvgulds-sub är inte lika efterfrågad och går att få tag i, med viss väntan beroende på ad.
 

ArmandN

Breitling
Diskuterades någon sida sedan men just halvgulds-sub är inte lika efterfrågad och går att få tag i, med viss väntan beroende på ad.
Tack. Men blev inte riktigt klok på den diskussionen. Men då skall jag tänka lite och kanske ställa mig i kö. Det var ju inte bindande och det var en fantastisk känsla att ha en Rolex på armen.

Kan man stå på lista hos flera AD eller blir Rolex sura ?
 

Henrik B

Breitling
Hej på er. Jag är ny på forumet men har gillat klockor väldigt väldigt länge. Har precis hämtat min Oris som egentligen är en kompromiss när jag vill ha en Rolex TT.

Nu är det så att jag tycker Rolex är för dyrt men har varit inne på en AD och fått prova en Rolex Submarine Guld/svart och wow vilken klocka.

Säljaren talade om att jag kunde skriva upp mig på intresse och det skulle vara ca 6-12 månaders väntan. Jag blir förvånad att jag blev erbjuden då jag läst flertalet gånger att man som icke tidigare kund får ställa sig i kö.
Jag tror vi ser en eftersläpning på en ordentlig nedgång i priser på beggat. I höst kommer nog priserna gå ner minst 20-30% när folks ökade räntekostnader börja smälla till.
 
Topp