Tyvärr exhibition only, som det mesta andraSåg denna roliga OP på Bergström Göteborg idag. Någon lycklig ks:are som ska plocka ut den?
Riktigt kul att få se den i verkligheten, sjukt vad tavlan ”poppar” i dagsljuset!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr exhibition only, som det mesta andraSåg denna roliga OP på Bergström Göteborg idag. Någon lycklig ks:are som ska plocka ut den?
Riktigt kul att få se den i verkligheten, sjukt vad tavlan ”poppar” i dagsljuset!
Jo men de är väll ändå en klocka som någon ska hämta ut, de är väll knappast en ”dummy” med tanke på att den inte görs längre?Tyvärr exhibition only, som det mesta andra
Korrekt, dummys har alltid visarna på tio över tio.Jo men de är väll ändå en klocka som någon ska hämta ut, de är väll knappast en ”dummy” med tanke på att den inte görs längre?
Jag fick förklarat att de som står ”exhebition only” är klockor som inväntar att bli hämtade.
Rasande grann den där!Mattblå
Riktigt läcker!Mattblå
Denna men palm tavla är super fin ocksåVilken snygg klocka Föredrar du denna eller palmtavlan?
Läste detta tio gånger och beslutade mig för att detta var drypande ironiKorrekt, dummys har alltid visarna på tio över tio.
Tror inte det. Har för mig att dummies har/hade 10:10:32 (men minnet kan vara svagt, så tar inte gift på det)Läste detta tio gånger och beslutade mig för att detta var drypande ironi
Läste detta tio gånger och beslutade mig för att detta var drypande ironi
Dummies är alltid 10:10:31Tror inte det. Har för mig att dummies har/hade 10:10:32 (men minnet kan vara svagt, så tar inte gift på det)
Menar du att kruxet är sekundvisaren på 31=dummy. För annars är väl den generella fotosättning 10:10 för att det ger ett positivt intryck av klockan och alla fotade klockor är väl inte dummys??Dummies är alltid 10:10:31
Jag menar att alla dummies står alltid på 10:10:31 och om de har datum är det alltid 28.Menar du att kruxet är sekundvisaren på 31=dummy. För annars är väl den generella fotosättning 10:10 för att det ger ett positivt intryck av klockan och alla fotade klockor är väl inte dummys??
The fool and he’sOm man nu tycker marknadspris är äckligt dyrt. Vilket hugande spekulanter måste antas inte gör.
Helt korrekt en lyckans wis får sitt samtal inom några veckor, visarna avslöjar att det är ett originalSåg denna roliga OP på Bergström Göteborg idag. Någon lycklig ks:are som ska plocka ut den?
+ en inskruvad kronaKorrekt, dummys har alltid visarna på tio över tio.
Mitt misstag, kul för den lyckliga!Jo men de är väll ändå en klocka som någon ska hämta ut, de är väll knappast en ”dummy” med tanke på att den inte görs längre?
Jag fick förklarat att de som står ”exhebition only” är klockor som inväntar att bli hämtade.
Grymt bra! Hit med Kermit, till lågt pris - tackTre favoriter
Oj vilken spreadTre favoriter
Tre favoriter
Häftigt..Rolex,en kulinarisk läckerhet?
Känd musikproducent friterar Rolex
Funderar du på hur mycket stryk din Rolex egentligen tål? Då kan det kanske vara skönt att veta att den står emot både ägg, ströbröd och het olja. Någotwww.dagensps.se