Drygt 20 klockor från den handlaren. Varav ca en fjärdedel är Rolex.
Jag har kanske RÅD att köpa grått, men jag vill inte? Jag anser inte att en stålklocka är värd 300k kr, och jag anser att det är ADns förbannade ansvar att följa de avtal som DE kommer rill mig med.
Om jag har råd att köpa grårr är väl en ickefråga?
Ska jag behöva det anser du? (förutsatt att det jag säger om att de kom till mig med ett erbjudande, där jag gjorde min del och där de nu ghostar mig)
Helt seriöst?
Isåfall skulle jag gärn göra affärer med dig, om du anser att vi inte alls behöver följa överenskommelser och om jag helt enkelt skiter I min del av överenskommelsen (tex leverans av i förskott betalad vara), så kan jag råda dig att iqt gå till en gråhandlare och hoppas på bättre tur där?
Tycker du att jag har blivit shysst behandlad, helt seriöst? (Jag har ännu inte blivit kontaktad av någon chefsindivid, varken per mail eller telefon)
Och jag ska tillägga, jag har sålt några klockor, naturligtvis. Men inte en enda som jag inte kunnat köpa direkt över disk. Ev "listklockor" har aldrig sålts av mig. Och vill ADn ifråga se dessa så vore det inga problem heller eftersom de finns i min ägo, nedgrävda på tomten bakom gödselstacken.
Mvh