Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Hade nog köpt till jubilee länken också
Väl på plats hos AD gick det inte att motstå klockan och jag är glad över att jag inte väntar vidare på en grön OP
Vad kul! Det var ju med Oysterlänk - helt rätt till slät ring Haft samma setup men blå. Gör sig kanonbra i grön och mycket bättre val än grön OP
Väl på plats hos AD gick det inte att motstå klockan och jag är glad över att jag inte väntar vidare på en grön OP
Riktigt trevlig, stort grattis till en fin klocka!
Tack så mycket! Jubilee blir dock allt för dressat för att jag ska kunna och vilja bära upp det. Länken är min första i stål då jag alltid föredragit läderRiktigt fin! Hade nog köpt till jubilee länken också
Fin bakgrund 991?
Grattis till fin klocka! Magisk känsla när den äntligen sitter på armen.Då dök den äntligen upp Sprillans ny och fin. Önskat mig en sådan i 10 år. Försökt köpa en sen 2018.
Tack så mycket. Och ja det är det. Sen är det ju bekanta som skall kommentera ”Vaddå Submariner, den har ju alla!”. Men sånt bryr jag mig mindre om. Det är den modellen jag ville ha av olika anledningar.Grattis till fin klocka! Magisk känsla när den äntligen sitter på armen.
Grattis till ett riktigt bra köp!Då dök den äntligen upp Sprillans ny och fin. Önskat mig en sådan i 10 år. Försökt köpa en sen 2018.
Haha, vad har alla bekanta då? Daytona i platina, AP och PP?Tack så mycket. Och ja det är det. Sen är det ju bekanta som skall kommentera ”Vaddå Submariner, den har ju alla!”. Men sånt bryr jag mig mindre om. Det är den modellen jag ville ha av olika anledningar.
Finns iof tusen andra märken.Haha, vad har alla bekanta då? Daytona i platina, AP och PP?
Om det räcker med tusen andra märken..Finns iof tusen andra märken.
Jag undrar vad man har för bekantskapskrets när kommentarerna man får är sådana.Om det räcker med tusen andra märken..
Min kommentar var menad som ett skämt då min upplevelse är att de som lämnar sådana kommentarer kanske inte själv har en Rolex varvid avundsjuka blir en parameter.
Ytliga bekanta typ kollegor kanske?Jag undrar vad man har för bekantskapskrets när kommentarerna man får är sådana.
Nåväl, åter till topic.
En vecka gammal... Och skyddsplasten sitter fortfarande påEn vecka gammal imorgon!! ️
haha den är av nu kan jag informera, bilden är från första dagen!!En vecka gammal... Och skyddsplasten sitter fortfarande på