Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha en bra måndag.
Tack detsamma!
Här snackar vi tre bra inlägg! Ha-begäret har inte precis minskat av dessa bilder!
Tänkte mer på den delen längst ned där man skriver att man ska halveras produktionen kommande halvåretTror ikke helt på det brevet der. "...cutting its gas consumption...heating of factories...by almost half...".
Tror @loevhagen menade att han inte litade på att brevet är skrivet av Rolex själva?Tänkte mer på den delen längst ned där man skriver att man ska halveras produktionen kommande halvåret
Vilken detektiv hahaOg på Rolexforums er det en som så korrekt påpeker at "Maileures salutations" er feilstavet på slutten. Korrekt skal være "Meileures salutations".
Det er derfor nok røde flagg i det brevet til å anta at brevet ikke er ekte.
Svårt att tro att man 1. skulle peka ut Tyskland specifikt och 2. att detta skulle skickas från Rolex och inte Wilsdorf foundation eftersom det sannoikt skulle gälla även Tudor och all verksamhet under stiftelsen.Vilken detektiv haha
Idag dricker jag Pepsi.
Sprite är inte min kopp te. Jag kunde anmäla mig till det, men jag valde Datejust mintgrön, som jag köpte för mindre än två veckor sedan.Det ser väldigt gott ut Mario!
När ska du börja dricka Sprite?
Tycker att den såg riktigt fin ut på din handel. Vad har du för omkrets?Precis uthämtad! Lite ovan storleken, hoppas den ”växer”
Precis uthämtad! Lite ovan storleken, hoppas den ”växer”
Men den når inte upp till Olive, väll?Mint grön är bättre än vad jag trodde vid släpp.
Vilken Olive?Men den når inte upp till Olive, väll?
18 cmTycker att den såg riktigt fin ut på din handel. Vad har du för omkrets?