• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KenKun

Patek
2-Faktor
Bra shoppat av mig för någon vecka sen 😁

ADD49DA5-51E0-4270-98FF-30D13B7B6615.jpeg
Plötsligt händer det!!
Skönt att jag slapp betala 5k extra för min vanliga Sub :)
 

Nortman

Omega
Rolex första titanklocka?
Nääästan! Eller i alla fall serieproducerade. Här har du en artikel om den första dom gjorde i sitt nya RLX-Titanium.


Den fick en artikel i Rolex Magazine också förra året. Issue #9 om jag inte minns fel.
 
843EE6B3-0072-4E1B-AA02-C23C02BE5039.jpeg

-Ful
-Dyr
-Onödig
-Tjock och otymplig
-Jävligt cool😍
Rolex vinner på KO utan att gå i fällan och skriva super mega ultra deep på tavlan (som vissa andra märken)
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
843EE6B3-0072-4E1B-AA02-C23C02BE5039.jpeg

-Ful
-Dyr
-Onödig
-Tjock och otymplig
-Jävligt cool😍
Rolex vinner på KO utan att gå i fällan och skriva super mega ultra deep på tavlan (som vissa andra märken)
Äntligen en sportklocka från Rolex man kan köpa utan väntetid 😂
Skämt å sido. Coolt med djupet, kul med titan och fina fasningar på luggarna men i övrigt hemsk
 
Senast ändrad:

ScubaKing

Audemars
Ny modell!





3DB3314D-A795-49B7-B441-CF4195B1B931.jpeg



1667302009444.png

Jag förstår det inte och jag gillar det inte. Jag kan inte se vem som skulle vilja ha 50mm titan på armen och betala mer än en kvarts miljon för detta.
Vi är alla olika, för vissa kanske den faller i smaken.
 

BenD

Cartier
2-Faktor
Jeg tolker den nye 50mm i titan mer som en konseptklokke. Trolig vil Rolex benytte titan i enkelte modeller i fremtiden, og benytte mer såkalte chamfered lugs som denne nye modellen faktisk har.
Jag håller med. Det här är en statement piece från Rolex för att visa att de fortfarande bär kronan. Jag tror vi kommer få se en Sea-Dweller 43mm i titan inom en snar framtid.
 

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Topp