Fusk…..men bra betyg till dig ändå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fusk…..men bra betyg till dig ändå
Den där listan går ju göra längre. SANR, SARU osv osv.
Från revolutionwatch.
Fast det var ju en bara 8-9:inlägg upp SWC hade satt den ändå, men nästa kluring får du klura tillFusk…..men bra betyg till dig ändå
Hello brotha from anotha mothaDet är jag igen.
Riktigt snygg!Grönt ur ett annat perspektiv.
Dåligt med stenar i tråden
Dåligt med stenar i tråden
Får aldrig nog av dina inlägg.
Tar alla med stenar……resten kan ståltalibanerna käbbla om….
EU stämmer.Verkar vara bekraftat Rolex Tyskland (och ovriga Eurozonen ?) far ca 4% prishojning 1/1/23
Tudor verkar fa 9% hojning
Die ROLEX Preiserhöhung 1.1.2023 - alle Infos als Video und: die Listen... --->
Und täglich grüßt das Murmeltier. Letztes Jahr gab Rolex am 21.12. die neuen Preise ab 1.1. bekannt, dieses Jahr tun sie es schon wieder. Das macht bei den beliebtesten Modellen bis zu 20% Preiserhöhung in einem Jahr und einem Tag. Wahnsinn! Wir zeigen, was Rolex Daytona, Submariner, GMT-Master...www-r--l--x-de.translate.goog
Verkar aven galla USA
rolex price increase Jan 2023 - Rolex Forums - Rolex Forum
rolex price increase Jan 2023 Rolex General Discussionwww.rolexforums.com
Har du nagon info vad galler Sverige @SWC
(OM detta passar battre i Spakulan sa far MOD flytta)
Det är standard svar från alla AD..Hmmm.. Jag kontaktade Bergrströms häromdagen via deras kontaktformulär. Frågan var hur lång leveranstid det är på en GMT Master II "Pepsi", stål med Jubilee, alternativt en standard svart Submariner i stål. Svaret var att de inte vet, och de tar inte emot några beställningar. De bjöd in mig till butiken för att titta på något annat ur deras sortiment, men det är jag inte intresserad av.
Jag är ingen stor kund så har inte så mycket erfarenhet. Men det är extremt svårt att få ut en Batman, pepsi eller daytona. Är man ett stort namn hos AD, absolut då har man bättre chans iaf, annars är de väldigt svårt.Hmmm.. Jag kontaktade Bergrströms häromdagen via deras kontaktformulär. Frågan var hur lång leveranstid det är på en GMT Master II "Pepsi", stål med Jubilee, alternativt en standard svart Submariner i stål. Svaret var att de inte vet, och de tar inte emot några beställningar. De bjöd in mig till butiken för att titta på något annat ur deras sortiment, men det är jag inte intresserad av.
Jag är ingen stor kund så har inte så mycket erfarenhet. Men det är extremt svårt att få ut en Batman, pepsi eller daytona. Är man ett stort namn hos AD, absolut då har man bättre chans iaf, annars är de väldigt svårt.
Absolut, de värt ett försök. Du kanske hittar något annat trevligtJag är inte heller storkund.. och jag kan vänta i fem år om det skulle bli aktuellt.
Det får nog bli ett besök och se vad det kan leda till.
Absolut, de värt ett försök. Du kanske hittar något annat trevligt
Så anbefalingen er å gjøre som @EmWes. Besøk butikken. Ha en snakk som klokkeentusiast. Ikke send mails.
Bra tips, tack.
Jag får börja bygga en relation, vi får se vart det leder.
Det finns förvisso massor av klockor ute på andrahandsmarknaden. Men, det lockar inte att göda de som bara köper ut nya Rolex för att genast flippa dem för en liten vinst. Tråkigt beteende som förstör en marknad för seriösa köpare som avser att behålla sina grejer.