EmWe
Basic
Prova Damian Pietrzyk på Watches Spa. Är fantastiskt. https://m.facebook.com/WatchesSPA/
Tack, jag lägger honom till listan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prova Damian Pietrzyk på Watches Spa. Är fantastiskt. https://m.facebook.com/WatchesSPA/
Följer honom på Insta. Otroligt arbete!
Han återställde min väns Omega Constellation bicolor. Armbandet var i katastrofalt skick. Han gjorde det jättebra.Tack, jag lägger honom till listan.
Han återställde min väns Omega Constellation bicolor. Armbandet var i katastrofalt skick. Han gjorde det jättebra.
Skriv direkt till Damian så får du reda på allt.Pratar han engelska om man skulle kontakta honom?
Köpte en begagnad rolex sd43 idag. Jämför man box med dem nyare så ser denna lite annorlunda ut enligt mig. Vad tycker ni?
Tack så mycket för hjälpenDen är ok.
Det beror nog lite på värdegrund vilken hållbarhet uret har sett över tid.Vilken ser ni som mest hållbar i värde över tid av 126610LV eller 116713LN?
Ja och ja.Köpte en nyservad datejust 26mm från 1985 till min fru. Den har en gångreserv på 12-15h. Känns som det är för lite eller hur?
Ska jag dra upp klockan för hand och mäta tiden? Sen får jag väl höra av mig till butiken så får de fixa den.
25-30 skall räcka gott och väl!Hur många varv ca för att vara fullt uppdraget?
Sikta på över 30 för att ladda fullt och du märker när den blir för trög. För en modern är det ”A minimum of 25 turns is required for adequate partial winding”Hur många varv ca för att vara fullt uppdraget?
Fast det visar ju bara att det funkar manuellt, automaten ska ju vara fungerande ocksåUppfattat. Tackar
Köpte en nyservad datejust 26mm från 1985 till min fru. Den har en gångreserv på 12-15h. Känns som det är för lite eller hur?
Ska jag dra upp klockan för hand och mäta tiden? Sen får jag väl höra av mig till butiken så får de fixa den.
Fast det visar ju bara att det funkar manuellt, automaten ska ju vara fungerande också
Det stämmer, Explorer och AK höjs 1.3% medan OP höjs 5.5%.Men visst är det höjt, i vissa fall marginellt men ändå litegrann?
Koll på sub och Gmt?Det stämmer, Explorer och AK höjs 1.3% medan OP höjs 5.5%.