K97
Basic
Grattis! Riktigt fräsch!Ny rolle, riktigt nöjd! Gillar att den är lite större
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Riktigt fräsch!Ny rolle, riktigt nöjd! Gillar att den är lite större
Akta så inte klorna repar den…Hej snygging
Det är ok. Jag lämnar in den på polering varannan veckaAkta så inte klorna repar den…
Det är ok. Jag lämnar in den på polering varannan vecka
Behövs inte med PPF
Det är ok. Jag lämnar in den på polering varannan vecka
Nästan osynligt, nobody's gonna know!
Nästan osynligt, nobody's gonna know!
Ouch, en riktig Uno reverse på dem som trodde att de skyddade värdetFick in en sån klocka nyligen.. Var tvungen att skicka på polering direkt.
Exakt..Ouch, en riktig Uno reverse på dem som trodde att de skyddade värdet
Har själv en 116520 svart, tyckte alltid att svarta var snyggare på den förra ref. Men på 116500 så är vita ”panda” såååå snygg!Hej snygging
Jag plockade ut den två månader efter release, innan all hets uppstodHar själv en 116520 svart, tyckte alltid att svarta var snyggare på den förra ref. Men på 116500 så är vita ”panda” såååå snygg!
Vad var väntetiden på den?
Vilken ad är detta?Vet inte om detta är rätt tråd men provar skriva här.
Fick ett mail från min AD för ett tag sedan att jag behövde visa upp certifikat, klockor och en dagstidning med dagens datum för att få hämta ut en Rolex. Fattar att det är för att motverka flippande av klockor men det känns ändå rätt sjukt att dom håller på med detta?
Om jag skulle få för mig att sälja min klocka efter 3 år säger vi, skulle jag då inte längre få köpa Rolex överhuvudtaget?
Är det verkligen lagligt med tanke på GDPR osv?
Nymans urVilken ad är detta?
Nymans kanske vill safe:a och inte sälja till någon som bara tänker på värdetNymans ur
Och? Vad spelar det för roll? Jag flippar inte klockor.Nymans kanske vill safe:a och inte sälja till någon som bara tänker på värdet
GDPR har ingenting med detta att göra. Det AD bett om är att du visar upp information. Inte att de sparar information. GDPR täcker inte heller de fallen du frivilligt uppgivit information och gått med på detta.Vet inte om detta är rätt tråd men provar skriva här.
Fick ett mail från min AD för ett tag sedan att jag behövde visa upp certifikat, klockor (på tidigare köp) och en dagstidning med dagens datum för att få hämta ut en Rolex. Fattar att det är för att motverka flippande av klockor men det känns ändå rätt sjukt att dom håller på med detta?
Om jag skulle få för mig att sälja min klocka efter 3 år säger vi, skulle jag då inte längre få köpa Rolex överhuvudtaget?
Då borde det inte vara några problemOch? Vad spelar det för roll? Jag flippar inte klockor.
Jag menar inte att jag inte kan visa upp det men jag tycker det är lite löjligt från deras hållDå borde det inte vara några problem
Kan tycka att tre år är lite overkill, men hellre det än att folk flippar veckan efter...Jag menar inte att jag inte kan visa upp det men jag tycker det är lite löjligt från deras håll
Kan väl hålla med om att det är lite väl.. de tjänar ju ändå pengar på att sälja klockan i förstahand. Sen är ju marknaden vad marknaden är.. det är ju inte deras problem. Att dem sen vill sälja till kunder som faktiskt behåller klockor är väl bra dockJag menar inte att jag inte kan visa upp det men jag tycker det är lite löjligt från deras håll
Det Nymans säger att de i vissa fall kan be om det upp till tre år. Men det är av vad jag förstått på dem inte praxis utan endast i undantagsfall.Kan tycka att tre år är lite overkill, men hellre det än att folk flippar veckan efter...
Det Nymans säger att de i vissa fall kan be om det upp till tre år. Men det är av vad jag förstått på dem inte praxis utan endast i undantagsfall.
Nope, inte mig heller men det jag fick förklarat för mig var:Mm, det är nog från fall till fall. De har aldrig frågat mig
I fallet Nymans så har jag förstått att man inte alltid gör det men i de fall man finner orsak till det.
Känns mer naturligt med oyster men tycker jubilee stack ut riktigt snyggt!Oyster eller Jubilee? Jag väntar på dina röster...
Oyster eller Jubilee? Jag väntar på dina röster...
Deras butik Deras spelregler.Vet inte om detta är rätt tråd men provar skriva här.
Fick ett mail från min AD för ett tag sedan att jag behövde visa upp certifikat, klockor (på tidigare köp) och en dagstidning med dagens datum för att få hämta ut en Rolex. Fattar att det är för att motverka flippande av klockor men det känns ändå rätt sjukt att dom håller på med detta?