Håller med även om polar:en inte är så dum den hellerDen är snygg i den färgkombinationen. Hade en polar tidigare men har alltid tyckt den med svart urtavla är snyggare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med även om polar:en inte är så dum den hellerDen är snygg i den färgkombinationen. Hade en polar tidigare men har alltid tyckt den med svart urtavla är snyggare.
Ja, jag bar Snoopy på originalbältet i ett par dagar. Jag försökte vänja mig vid det, bryta isär det, men jag kunde inte. Fruktansvärt stel, kraftigt förtjockad nära öronen, det var omöjligt att använda den bekvämt. Armbandet är annorlunda - bra balans på handleden, det är ok.Ouff. Kör du någonsin speedyn på originalstrapet?
Sten kastadDen som tror att detta inte är den mest bekväma Rolex, låt honom kasta den första stenen!
Stor och tung den här stenen din.Sten kastad
Min stenpåse är välfylld!Stor och tung den här stenen din.
Den här växer på mig mer och mer!! Grym bild!Nytvättad
Tack! Ja, den är braDen här växer på mig mer och mer!! Grym bild!
ROLEX LEAK!?
Tankar?
Login • Instagram
Welcome back to Instagram. Sign in to check out what your friends, family & interests have been capturing & sharing around the world.instagram.com
Den som tror att detta inte är den mest bekväma Rolex, låt honom kasta den första stenen!
Mint Green.Ojojoj Vad heter den där urtavlan? Är det en ny ref? Det är inte stål va? (inte så haj på Rolex)
Mint Green.
Ovan är en 126334, 41mm i stål med fluted bezel
Det här har behandlats tidigare i tråden nånstans men hittar inte nu när jag söker på mobilen. Men det stämmer iaf att det är olika på olika (Rolex) urverkHej,
Jämförde precis att ställa tid på en 124270 och en 16220 (2001) och blev förvånad att kronan snurras åt olika håll. På 124270 är det motsols för att visarna ska gå framåt och vice versa, men på 16220 är det medsols (vilket känns bättre och mer logiskt). Stämmer detta, kan någon bekräfta hur det är på deras respektive modeller?
Har ju svårt att tro att något skulle vara fel, men känns märkligt att det är olika och varför har Rolex i så fall ändrat detta?
Mint Green.
Ovan är en 126334, 41mm i stål med fluted bezel
Sann.Tack! Skitsnygg!
Fyfan vad dom där är snygga!Nytvättad
Fyfan vad dom där är snygga!
Finns mycket som e snyggt. Nyservad dessutom.
Det är inte så blodigt. Höjdes inte servicepriserna något nu i Mars? Jag betalade 9 600 för min 116610LV i slutet av 2022. Då behöver du troligen inte göra något de närmaste 5-7 åren. Jämför med bilkostnader när den står på verkstaden - varje år - efter besiktningenHej,
Jag har en Sea-Dweller 16600 som har slutat ticka. Lämnade in den hos AD och fick följande svar
"Fjäder i fjäderhus av. Torr i vissa oljor. Krona gängar dåligt, färg i baklocket har lossnat."
För detta arbete samt vanlig service inkl. tättest samt byte av packningar vill dom ha 11.000.
Har ni någon känsla för om detta är rimligt eller om jag borde vända mig till någon annan? Är hemmahörande i Skåne.
Ska ni göra affär i en affär?Köpa en 116610LV -2020 från en privatperson för 210k i super skick görs upp hos en AD som intygar äkthet
Eller en 116610LV -2015 med minimal spår av användning 195k av en handlare i Amsterdam ?
Ja? Det står det välSka ni göra affär i en affär?
Spännande. I Sverige?Ja? Det står det väl
Jag köpte min första rolle av privatperson i butik, i SthlmSpännande. I Sverige?
Ja det stämmer, KorrektSpännande. I Sverige?