Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man benchar väl mot vad de kostar nya över disk. Det är grisdürt maoJämfört med vad?
Det är ju knappast dyrt om det kostar likamycket hos andra handlare,utan ett helt rimligt pris.
Att det sedan kan vara mycket pengar är ju något helt annat.
Jo ser man det så. Självklart är dyrt då.Man benchar väl mot vad de kostar nya över disk. Det är grisdürt mao
Nä, såklart inte….finns säkert folk som betalar för att slippa vänta. Dock är det dyrt ändå…..skulle då hellre köpa en i princip ny av en gråhandlare än en beggad av Kroons. Känns skevt i magen bara….Jo ser man det så. Självklart är dyrt då.
Men eftersom Rolexsituationen är som den är,ska man prompt ha en poppis modell är ju 95% av oss hänvisade till bbegmarknaden om vi inte vill vänta och kanske ändå inte få någon.
Är då Krons/Nymans priser högre än jämförbara säljares?
Ja jävlar! Tack för den
Krons har en YM 116655 preownd som dom begär 350K för, motsvarande modell hos Luxury Watches just nu 305K.Jo ser man det så. Självklart är dyrt då.
Men eftersom Rolexsituationen är som den är,ska man prompt ha en poppis modell är ju 95% av oss hänvisade till bbegmarknaden om vi inte vill vänta och kanske ändå inte få någon.
Är då Krons/Nymans priser högre än jämförbara säljares?
Ja det är ju ett ordentligt premium för att få uppleva den otroliga ÅF upplevelsen....Krons har en YM 116655 preownd som dom begär 350K för, motsvarande modell hos Luxury Watches just nu 305K.
Gulguld listar 439k och på andra modeller kostar wg 4-5% mer är gult så det är väl där någonstansNågon som vet vad en DD40 vitguld 228239 listar för pris idag hos AD?
Verkar vara ungefär 2900-3000EUR skillnadNågon som vet vad en DD40 vitguld 228239 listar för pris idag hos AD?
Ja det är ju ett ordentligt premium för att få uppleva den otroliga ÅF upplevelsen....
Men jag ger mig F-N på den blir såld. Krons/Nymans/ÅFs har ju trumfkort som ingen Gråis har.
Köp denna för begärt pris,så kan vi (kanske) lösa något roligt till listpris....
Spelar väl ingen roll om man inte har bråttom att sälja?Den har legat i fönstret lång tid nu så den har ju inte direkt flugit ut direkt...
Spelar väl ingen roll om man inte har bråttom att sälja?
"There's always one ass for every seat,and we don't need a second" brukade min kompanjon yttra lite då och då när vi hade något riktigt trögsålt.
Och tamefan hade han inte alltid rätt.
Nej poet tror jag varken han eller jag hade kunnat livnära oss på.Utgår från att den kompanjonen inte livnär sig som poet idag.
Nej poet tror jag varken han eller jag hade kunnat livnära oss på.
Men vid eftertanke.
Kunde E.Norstedt skalda så poetiskt om en termos man började gråta, så vetefan om vi inte kunnat bräcka det med lyrik om en helsoffa från en 58 Rambler Ambassador....
Opolerad 16610. 116610 är fyrkantig och ful i jämförelse.Mina kära, om ni kan ge mig råd om vilken Sub jag ska välja: Kermit 16610LV eller Hulk 116610LV. Ge mig lite motivering.
Båda finns nya i folie (NOS) från en samlarvän. Jag kommer att se dem båda nästa vecka.Opolerad 16610. 116610 är fyrkantig och ful i jämförelse.
Smaksak!Mina kära, om ni kan ge mig råd om vilken Sub jag ska välja: Kermit 16610LV eller Hulk 116610LV. Ge mig lite motivering.
Varför välja?Mina kära, om ni kan ge mig råd om vilken Sub jag ska välja: Kermit 16610LV eller Hulk 116610LV. Ge mig lite motivering.
Jag ska se dem på lördag. Och varför inte båda? Eftersom en Submariner räcker för mig, och för många klockor kan göra att de mindre slitna klockorna blir förolämpade av dem som jag skulle ge mer tid på handleden. Det är därför jag införde en regel om max 6 klockor i min samling. Självklart kommer jag att lägga upp en jämförelse av båda från passningen och även visa vinnaren av denna duell.Varför välja?
Köp bägge.
Är det du eller vi som väljer?Jag ska se dem på lördag. Och varför inte båda? Eftersom en Submariner räcker för mig, och för många klockor kan göra att de mindre slitna klockorna blir förolämpade av dem som jag skulle ge mer tid på handleden. Det är därför jag införde en regel om max 6 klockor i min samling. Självklart kommer jag att lägga upp en jämförelse av båda från passningen och även visa vinnaren av denna duell.
Mina kära, om ni kan ge mig råd om vilken Sub jag ska välja: Kermit 16610LV eller Hulk 116610LV. Ge mig lite motivering.
Starbucks.Hulk hundra procent, bara min personliga åsikt men gillar inte kombon svart urtavla/grön ring på Kermit. Hulken med även grön urtavla vinner matchen lätt.
Är grön ring samt urtavla Starbucks?Starbucks.
Kermit är inte snygg enligt mig.