Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser väldigt obekvämt ut och ser inte heller särskilt bra ut men to each his own.Efter att ha satt ett oändligt gäng med tourniqueter så vågar jag påstå att jag vet när något är tillräckligt avsnörande och min klocka är inte i närheten av något sådant men tusen tack för din omtanke. #rolextråden- avdelningen för småspetsiga människor
Ha det!
/B
Ser väldigt obekvämt ut och ser inte heller särskilt bra ut men to each his own.
Tack! 36mm är lite för liten för mitt tycke, så är extremt nöjd med denna. Äger också en blå BB36, så blir ingen onödig tävling med den med denna storlek!Får lov att gratulera! Bästa modellen (förutom 36mm så klart) i katalogen i mitt tycke.
Riktigt bra, har faktiskt inget negativt att komma med på basis av ett dygn. Storleken känns helt perfekt för min knappa 18cm handled. Var lite rädd att jag skulle få lust att byta mot en 39mm i nåt skede, men det kommer nog inte att hända. Har en blå Tudor BB36 och dessa två lär bog inte tävla sinsemellan, storleks- och utseendemässigt ganska olika klockor trots allt.Roligt att se! Verkligen superfin. Hur känns den?
Prova att ställa frågan härStår sedan 2 månader tillbaka på listan till en 124060 - har bra historik hos AD. Vad tror ni väntetiden är idag?
Otroliga bilder på en otrolig klocka. En fråga, kan den uppfattas som svart i något speciellt ljus?
Svart nej, men mörkgrå ja.Otroliga bilder på en otrolig klocka. En fråga, kan den uppfattas som svart i något speciellt ljus?
Du matchar alltid rätt klocka med rätt skjortaJag önskar alla små och stora barn en fin dag!
Midsize sitter ju långt mycket bättre. Den ”vanliga” ser ju snudd på komisk ut i sammanhanget.Stor och liten. Lilla är årets sommarklocka för mig. Kul med midsize och vridring.
Ja, på oss med smalare handleder är 40 mm stort. Nya YM i 37 borde vara en populär herrstorlek. Min ovan är 35 och det är nog lite litet för många.Midsize sitter ju långt mycket bättre. Den ”vanliga” ser ju snudd på komisk ut i sammanhanget.
För att du just fick minst 60000zloty I gåva av din ÅF?De flesta Seiko har bättre utläsning än en sådan Daytona, och luma på japanska ger som en galning. Varför - varför älskar då vi Rolex-personer Daytona så mycket?
Jag fick inget av någon i present (ingen klocka), jag fick betala för allt.För att du just fick minst 60000zloty I gåva av din ÅF?
För att en SS Daytona är en av få klockor som både håller och ökar I värde,hittills iallafall?
För att den är svår att få köpa av din ÅF och ger viss status om du nu är intresserad av det?
Den förknippas med bilsport och kända profiler I den genren?
Den är (i mitt och många andras tycke) snygg och numer klassisk I designen?
Jag vet inte varör just du gillar din Daytona. Men ovan har du några svar som kanske passar.
Och ja. Jag vill också ha en.....