• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

20230530_143704-01.jpeg

Efter att ha satt ett oändligt gäng med tourniqueter så vågar jag påstå att jag vet när något är tillräckligt avsnörande och min klocka är inte i närheten av något sådant men tusen tack för din omtanke. #rolextråden- avdelningen för småspetsiga människor

Ha det!

/B
Ser väldigt obekvämt ut och ser inte heller särskilt bra ut men to each his own.

Roligt att se! Verkligen superfin. Hur känns den?
Riktigt bra, har faktiskt inget negativt att komma med på basis av ett dygn. Storleken känns helt perfekt för min knappa 18cm handled. Var lite rädd att jag skulle få lust att byta mot en 39mm i nåt skede, men det kommer nog inte att hända. Har en blå Tudor BB36 och dessa två lär bog inte tävla sinsemellan, storleks- och utseendemässigt ganska olika klockor trots allt.

De flesta Seiko har bättre utläsning än en sådan Daytona, och luma på japanska ger som en galning. Varför - varför älskar då vi Rolex-personer Daytona så mycket? :eek:
20230606_134036-01.jpeg
För att du just fick minst 60000zloty I gåva av din ÅF?
För att en SS Daytona är en av få klockor som både håller och ökar I värde,hittills iallafall?
För att den är svår att få köpa av din ÅF och ger viss status om du nu är intresserad av det?
Den förknippas med bilsport och kända profiler I den genren?
Den är (i mitt och många andras tycke) snygg och numer klassisk I designen?

Jag vet inte varör just du gillar din Daytona. Men ovan har du några svar som kanske passar.

Och ja. Jag vill också ha en.....😉

För att du just fick minst 60000zloty I gåva av din ÅF?
För att en SS Daytona är en av få klockor som både håller och ökar I värde,hittills iallafall?
För att den är svår att få köpa av din ÅF och ger viss status om du nu är intresserad av det?
Den förknippas med bilsport och kända profiler I den genren?
Den är (i mitt och många andras tycke) snygg och numer klassisk I designen?

Jag vet inte varör just du gillar din Daytona. Men ovan har du några svar som kanske passar.

Och ja. Jag vill också ha en.....😉
Jag fick inget av någon i present (ingen klocka), jag fick betala för allt. :depressed:

Tillbaka
Topp